МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Тест №5Тест №4 Тест №3 Тест №2 Тест №1 Тест №5 Тест №4 Тест №3 Тест №2 Тест №1
Ви перев’язуєте хворого з рванозабитою раною стопи. Який симптом може вказати на розвиток гангрени?
Пароніхія – це :
При якій хірургічній інфекції ранніми ознаками є симптом „безсонної ночі“ та біль у рані?
При якому запаленні може в патологічному вогнищі з’явитися секвестр?
Бешиха – це: 1. Обмежене запалення та скупчення гною в тканинах 2. Гостре запалення шкіри та слизових оболонок із залученням у процес лімфатичних судин 3. Поширене гнійне запалення клітковини 4. Гнійне запалення тканин пальців 5. Гнійне запалення навколишньонігтевого валику Тестові завдання Варіант 2
Ви оглядаєте хворого з карбункулом шиї. Яке ускладнення найчастіше зустрічається при даній патології? 1. Підщелепним лімфаденітом 2. Газовою гангреною 3. Правцем 4. Сепсисом 5. Розладами психіки
Яку частину тіла уражує бешиха 1. Обличчя 2. Голова 3. Верхні кінцівки 4. Тулуб 5. Нижні кінцівки
У хворого явища специфічного остеомієліту лівої стегнової кістки, що може бути притаманним сифілісу. Яке дослідження необхідно виконати для підтвердження діагнозу?
Через 6 діб після ін’єкції анальгіну на сідниці у хворої утворився різко болючий інфільтрат, гіперемія шкіри над ним, місцеве підвищення температури. Температура тіла 37,8 С. Відображена картина дозволяє запідозрити:
У хворого з поширеною флегмоною лівого стегна виник септичний стан. Який тип лихоманки є найбільш імовірним у даній ситуації?
8. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ САМОПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ Питання для самоконтролю:
а) Орієнтовна карта для самостійної роботи з літературою
Література: Навчальна (основна)
1. Д. Ф. Скрипниченко „Хирургия” 2. Ю.А. Несторенко „Хірургічні хвороби”
Навчальна ( додаткова) 1. А. А. Шабад „Навчальний посібник” 2. Л.Н. Журавльова „Посібник з невідкладної медичної допомоги” 3. Л. С. Білик „Медичні маніпуляції в алгоритмах”
Методична 1. „Методичні основи підготовки й проведення навчальних занять в медичних вузах”
б) Питання з теми наступної лекції для самостійної роботи з літературою: «Пухлини» · Організація онкологічної служби в Україні. · Уявлення про доброякісні й злоякісні пухлини. · Класифікація пухлин. · Діагностика новоутворень. · Профілактичні заходи для виявлення новоутворень. · Диспансеризація онкологічних хворих.
РЕЦЕНЗІЯ на методичну розробку теоретичного заняття з хірургії викладач: Рудниченко Г.О. Тема: «Хірургічна інфекція.» спеціальність 5.110101 «Лікувальна справа»
У методичній розробці сформульовано науково-методичне обґрунтування теми, вказані навчальні та виховні цілі заняття, конкретизована міжпредметна інтеграція. Передбачено обладнання заняття і конкретно визначено на якому етапі використовуються таблиці, тести, задачі, відеофільми тощо. Вказана рекомендована література для студентів, передбачено використання матеріалів програмного контролю знань, рішення клінічних задач, тестів. Навчальний час розподілено раціонально, матеріали контролю охоплюють весь програмний матеріал з даної теми. Дана методична розробка відповідає вимогам програми, обговорена й затверджена на засіданні циклової комісії клінічних дисципліні дає можливість використовувати її проведення занять зі студентами відділення «Лікувальна справа».
Рецензент: Альохін В.А.
|
||||||||||||||
|