На практиці в комплекті з ТО широко використовують автоматичні врівноважені мости.
Їх характеризують висока точність, можливість використання в системах автоматичного регулювання. вони випускаються різних модифікацій: одно і багато точкові, з дисковою або стрічковою діаграмою, з сигнальними пристроями тощо.
Принципова схема автоматичного урівноваженого моста, який так само, як розглянутий вище річний рівноважний міст, реалізує нульовий метод вимірювання опору.
В діагональ моста cd включено перетворювач П який при появі струму включає електродвигун. Причому, в залежності від того зменшується ТО чи збільшується двигун обертається в прямому або реверсивному режимі. Електродвигун обертанням валу змушує переміщуватися рухому каретку блоку відображення і повзунок реохорда R3. Обертання валу відбувається до тих пір, поки не настане нова рівновага схеми; напруга розбалансу стане рівною 0, сигнал на вході перетворювача П також зникне, двигун зупиниться. На шкалі блока відображення відобразиться величина опору (температури) а графічно процес відобразиться на діаграмі самописця.