МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад 1Для комплексного дослідження рівня самооцінки взято «Методику дослідження самооцінки особистості» С.А. Будассі, яка базується на взаємозв’язку між уявленнями про «Я-ідеальне» та «Я-реальне». Автор вважає, що чим більш тісний взаємозв’язок між «Я-ідеальним» та «Я-реальним», тим вищий та адекватніший рівень самооцінки. Отримані дані за методикою С.А. Будассі (табл. 2.3) показали, що у більшості респондентів (39%) наявний високий адекватний рівень самооцінки, тобто їм характерне позитивне ставлення до себе, самоповага, прийняття себе, відчуття власної повноцінності. У 8% опитуваних рівень самооцінки високий, неадекватний, що свідчить про неадекватність сприйняття себе, своїх сил, відсутність самокритичності. Низький, проте адекватний, а отже, реалістичний рівень сприйняття себе, характерний для 20% респондентів. Нечітке і недиференційоване уявлення людини про своє «Я-ідеальне» та «Я-реальне», і, як наслідок, низький неадекватний рівень самооцінки, характерний для 12% респондентів даної вибірки. Таблиця 2.3 Рівень самооцінки особистості за методикою С.А. Будассі
Приклад 2 Отже, важливим моментом аналізу сімейної системи є також аналіз комунікацій. На нашу думку, стиль сімейного виховання, який виявляється у своєрідній манері спілкування та взаємодії (В.М. Мініяров) і презентує певний тип комунікацій між дітьми та батьками. Для більш повного сімейного аналізу було порівняно тип сім’ї та стиль сімейного виховання, як його сприймають підлітки. Результати наведено у табл. 2.5. Табл. 2.5. Результати співвідношення стилів сімейного виховання та типів функціонування сім’ї, одержаного на основі аналізу опитувальників «Батьків оцінюють діти» та «Шкала сімейної адаптації та згуртованості» (FACES-3) Д.Х.Олсона
Як видно з табл. 2.5, у сім’ях зі збалансованим типом функціонування спостерігаються такі два стилі сімейного виховання як адекватне виховання, та домінуюча гіперпротекція. Це свідчить про те, що у збалансованих сім’ях взаємини у дитячо-батьківській підсистемі переважно будуються за принципом діалогічності та партнерства. Що стосується 4% сімей з домінуючою гіперпротекцією, то можемо висунути припущення, що, незважаючи на надмірну опіку та порушення дистанції у дитячо-батьківській підсистемі (очевидностосунки між батьками та дітьми ще не вийшли на новий рівень, на якому стало б можливим прийняття самостійності підлітка), у взаєминах між іншими членами сім’ї вдало поєднуються власна незалежність та тісні взаємозв’язки. Це і дозволяє сім’ї загалом бути збалансованою та гармонійною.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|