Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 3

Дані, отримані після повторної діагностики рівня ворожості, представлено у табл. 3.2.

Таблиця 3.2

Результати діагностики рівня ворожості за шкалою Кука-Медлей

Шкала Рівень До тренінгу Після тренінгу
Цинізм   Високий
Середній з тенденцію до високого
Середній з тенденцією до низького
Низький
  Агресивність Високий
Середній з тенденцію до високого
Середній з тенденцією до низького
Низький
  Ворожість Високий
Середній з тенденцію до високого
Середній з тенденцією до низького
Низький

Аналіз даних табл. 3.2. показав, що в експериментальній групі:

- за шкалою «Цинізм» у 27% респондентів рівень ворожості знизився до середнього з тенденцією до низького;

- за шкалою «Агресивність» у 20% респондентів рівень ворожості знизився до середнього з тенденцією до низького;

- за шкалою «Ворожість» у 20% респондентів рівень ворожості знизився до середнього з тенденцією до низького.

Приклад 4

Аналіз психолінгвістичного аспекту ідентичності включає у себе визначення того, які частини мовлення і який змістовний аспект самоідентифікації є домінуючим у самоописах дитини. У 13,8 % дівчат та 9,5 % хлопців у самохарактеристиках переважають іменники: діти відчувають потребу у визначеності, усталеності (табл. 2.1). У 52,9 % дівчат та 36,6 % хлопців висловлювання характеризуються емоційністю, проявами демонстративності, про що свідчить переважання у самоописах прикметників.

Таблиця 2.1

Частота самоідентифікаційних характеристик дітей старшого дошкільного віку

Психологічні показники Частота за групами Значущість розходжень
Дівчата Хлопці
Рівень диференціації особистості
Вище середнього та високий 57,2% 43,9% p>0,05
Нище за середній та низький 42,8% 55,1%
Тип самоописування
Гармонійний 12,9% 14,8% p>0,05
Перевага іменників 13,8% 9,5%  
Перевага прикметників 52,9% 38,7%
Перевага словосполучень, речень 20,4% 37%

 

Приклади демонстрації результатів дослідження у вигляді рисунків та їх аналіз




Переглядів: 348

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 1 | Приклад 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.