Загальний емоційно-оцінний фон, що переважає в ідентифікаційних характеристиках, визначає валентність ідентичності (рис. 2.2)
Рис. 2.2.Розподіл ідентифікаційних характеристик дітей старшого дошкільного віку за валентністю ідентичності
Для 44,4 % дівчат та 50 % хлопців характерно у цілому позитивне ставлення до себе, прийняття себе, своїх переваг та недоліків. У 48,2 % дівчат, 33,3 % хлопців емоційне ставлення до своєї особистості є нейтральним: спостерігається рівновага між позитивними і негативними самоідентифікаціями.
У групу, яка складається з 7,4 % дівчат та 16,7 % хлопців, увійшли діти з негативним ставленням до себе, неприйняттям себе, низькою самооцінкою: проявляється це у негативних ідентифікаційних характеристиках, що переважають над позитивними. При описуванні власної ідентичності частіше зазначаються недоліки, невпевненість у власній цінності, значущості.