Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 4

Загальний емоційно-оцінний фон, що переважає в ідентифікаційних характеристиках, визначає валентність ідентичності (рис. 2.2)

Рис. 2.2.Розподіл ідентифікаційних характеристик дітей старшого дошкільного віку за валентністю ідентичності

Для 44,4 % дівчат та 50 % хлопців характерно у цілому позитивне ставлення до себе, прийняття себе, своїх переваг та недоліків. У 48,2 % дівчат, 33,3 % хлопців емоційне ставлення до своєї особистості є нейтральним: спостерігається рівновага між позитивними і негативними самоідентифікаціями.

У групу, яка складається з 7,4 % дівчат та 16,7 % хлопців, увійшли діти з негативним ставленням до себе, неприйняттям себе, низькою самооцінкою: проявляється це у негативних ідентифікаційних характеристиках, що переважають над позитивними. При описуванні власної ідентичності частіше зазначаються недоліки, невпевненість у власній цінності, значущості.




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 3 | Приклад 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.