Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 5

Приймають дитину повністю 24,2 % батьків. Така ситуація у сім’ї для дитини є сприятливою для особистісного розвитку дитини. Вона почуває себе потрібною, необхідною та захищеною, до неї ставляться з любов’ю, що є необхідною умовою для розвитку сильної, стабільної особистісної ідентичності (рис. 2.6).

Рис. 2.6. Показники ступеня прийняття/неприйняття батьками дитини

Таким чином, переважно більшість батьків – 84,5 % – у цілому приймають особистість дитини, що є позитивним чинником для розвитку особистісної ідентичності дитини. 15,5 % батьків дітей старшого дошкільного віку, що брали участь у дослідженні, не приймають особистість

дитини безумовно, або дитина періодично викликає у батьків почуття розчарування, роздратування тощо та певні претензії. Ми припускаємо, що зазначені психологічні особливості емоційного прийняття дитини батьками можуть бути викликані не стільки об’єктивними причинами (самою дитиною), а пов’язані з батьківською позицією, яку Р. Овчарова визначає як систему ставлення особистості батька чи матері до виховання дітей, до особистості дитини [143, с. 225].

 




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 4 | Отримані результати формувального експерименту в експериментальній та контрольній групах, зображення у вигляді рисунків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.