МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад 3Проведений аналіз отриманих змін за G-критерієм знаків виявив динаміку щодо таких параметрів функціонування сімейної системи, як: тип бажаної сімейної системи; ступінь прийняття дитини батьками; ступінь сприятливості у сім’ї для психічного розвитку дитини (кількість бажаних у дитини якостей); недостатність санкцій; гіперпротекція у вихованні; суворість у вихованні; недостатність вимог-заборон; недостатність вимог- зобов’язань; винесення конфлікту між подружжям у сферу виховання; сімей-ні сценарії; сімейні міфи; сімейні легенди, що підтверджуються даними (табл. 3.1). Таблиця 3.1 Результати впливу психопрофілактичних заходів на параметри функціонування сімейної системи батьків дітей старшого дошкільного віку експериментальної групи 1 (n=21, %)
Отже, у результаті проведення психокорекційно-профілактичної та психоконсультативної роботи збільшилась кількість батьків старшого дошкільного віку, у яких підвищився ступінь бажаності збалансованої сімейної системи, прийняття дитини, що є сприятливою ситуацією для психічного розвитку дитини, кількість відображених у сімейних сценаріях сімейних тем, що є конструктивними як для розвитку гармонійних внутрішньосімейних взаємин у цілому, так і для індивідуального розвитку її членів. Водночас суттєво зменшились такі показники, як: незбалансований та середньозбалансований тип бажаної сімейної системи; середній, низький ступінь прийняття дитини батьками; середній, низький ступінь сприятливості сімейної системи; наявність гіперпротекції, суворості, недостатності вимог-заборон і вимог-зобов’язань у вихованні; винесення сімейних конфліктів між подружжям у сферу виховання; наявність у сімейних наративах сімейних міфів та неконструктивних сімейних тем, що утворюють сімейні сценарії.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|