Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад 3

Проведений аналіз отриманих змін за G-критерієм знаків виявив динаміку щодо таких параметрів функціонування сімейної системи, як: тип бажаної сімейної системи; ступінь прийняття дитини батьками; ступінь сприятливості у сім’ї для психічного розвитку дитини (кількість бажаних у дитини якостей); недостатність санкцій; гіперпротекція у вихованні; суворість у вихованні; недостатність вимог-заборон; недостатність вимог- зобов’язань; винесення конфлікту між подружжям у сферу виховання; сімей-ні сценарії; сімейні міфи; сімейні легенди, що підтверджуються даними (табл. 3.1).

Таблиця 3.1

Результати впливу психопрофілактичних заходів на параметри функціонування сімейної системи батьків дітей старшого дошкільного віку експериментальної групи 1 (n=21, %)

Параметри функціонування сімейної системи Показники за результатами проведення групової сімейної психокорекції, % Значущість розходжень (за G-критерієм знаків)
до психоко-рекції після психокорекції
Тип бажаної сімейної системи Збалансований     p≤0,05
Незбалансо-ваний
Середньозба-лансований
Ступінь прийняття дитини батьками Високий   p≤0,01
Середній
Низький
Ступінь сприятливості у сімʼї для дитини Високий     p≤0,01
Середній
Низький
Наявність гіперпротекції у вихованні p≤0,05
Суворість у вихованні p≤0,05
Недостатність вимог-заборон p≤0,05
Недостатність вимог-зобов’язань p≤0,05
Винесення конфлікту між подружжям у сферу виховання p≤0,05
Наявність сімейних міфів у сімейних наративах p≤0,05
Наявність у сімейних наративах сімейних тем, що утворюють сімейні сценарії Продуктивних (конструктив-них) p≤0,05
Непродуктив-них (неконструк-тивних) p≤0,05

 

Отже, у результаті проведення психокорекційно-профілактичної та психоконсультативної роботи збільшилась кількість батьків старшого дошкільного віку, у яких підвищився ступінь бажаності збалансованої сімейної системи, прийняття дитини, що є сприятливою ситуацією для психічного розвитку дитини, кількість відображених у сімейних сценаріях сімейних тем, що є конструктивними як для розвитку гармонійних внутрішньосімейних взаємин у цілому, так і для індивідуального розвитку її членів. Водночас суттєво зменшились такі показники, як: незбалансований та середньозбалансований тип бажаної сімейної системи; середній, низький ступінь прийняття дитини батьками; середній, низький ступінь сприятливості сімейної системи; наявність гіперпротекції, суворості, недостатності вимог-заборон і вимог-зобов’язань у вихованні; винесення сімейних конфліктів між подружжям у сферу виховання; наявність у сімейних наративах сімейних міфів та неконструктивних сімейних тем, що утворюють сімейні сценарії.




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад 2 | Приклад 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.