Як видно з рис. 3.3, за результатами повторного тестування зафіксовано 48% підлітків з високим рівнем домагань, 40% − з середніми показниками висотного параметру домагань. З низьким рівнем домагань зафіксовано 12% респондентів. Натомість у контрольній групі нами зафіксовано незначні зміни висотного параметру домагань підлітка, які не сягають рівня статистичної значущості. Таким чином, можемо констатувати, що у результаті проведення психокорекційних занять, підлітки здобули навички постановки мети такої складності, що перевищує їх актуальні можливості, розширивши при цьому власні перспективи шляхом підвищення рівня домагань.
Рис. 3.3. Результати впливу психокорекційних заходів на висотний параметр домагань підлітків
Приклади демонстрації й аналізу кореляційного аналізу, факторного аналізу