![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Індикатори та порогові значення індикаторів стануфінансової безпеки України*
Продовження таблиці 9.2
__________ * За Методикою розрахунку рівня економічної безпеки України
На сьогодні, між Україною та Японією підписано Кіотський протокол – міжнародну угоду про обмеження викидів в атмосферу парникових газів. Це додатковий документ до Рамкової конвенції ООН зі змін клімату, підписаної 1992 р. на міжнародній конференції в Ріо-де-Жанейро. Конвенція набула чинності у 1994 р. Сьогодні її підписали 189 країн, в тому числі більшість промислово-розвинених країн. Протокол передбачає, що країни-учасниці зобов’язані зменшити середньорічні обсяги викидів парникових газів в період 2008–2012 рр. в середньому на 5,2 % (у порівнянні з 1990р.). Окреме зобов’язання щодо їх зниження взяли Японія – на 6 %, США – на 7 % та ЄС – на 8 %. Механізми Кіотського протоколу надають право торгувати квотами на викиди парникових газів, а також передбачають можливість спільного впровадження проектів зі скорочення таких викидів. Продаж квот на викиди парникових газів може бути прибутковою справою для держави. Спільні домовленості держав G20 відкривають для країн, що найбільше постраждали від кризи (у тім числі і для України), нові можливості для проведення антикризової політики. Вони з’являться завдяки масштабній фінансової підтримці, на яку погодилися потужні країни світу. Україна також буде включена у загальну програму відновлення світової економіки та отримає шанс прискорити процес подолання кризових явищ в державі. Однак, варто зазначити що взаємовідносини з міжнародними організаціями неминуче потрапляють під вплив специфіки економічних та політичних відносин, які сформувалися в нашій державі. Як зазначають вітчизняні дослідники, основними проблемами, що перешкоджають залученню від міжнародних інститутів кредитних ресурсів для України, є: 1) політичні суперечки (які, позначаються на переговорах з фінансовими організаціями, що породжує в останніх недовіру до спроможності і відповідальності української влади ефективно використати надані кошти); 2) фінансова допомога буде супроводжуватися вимогами та умовами з реформування економіки (які не завжди в українських економічних реаліях є прийнятними і часто не приносять очікуваних позитивних наслідків).; 3) своєчасне і у повному обсязі виконання нашою країною власних зобов’язань за міжнародними договорами. Вони не забезпечуються ні в організаційно-правовому аспекті, ні відповідними кадрами. В контексті участі України в глобалізаційних процесах, неможливо оминути увагою вплив іноземного капіталу на українську економіку. Натомість зростають обсяги вкладення іноземних інвестицій у банківський сектор, який є найбільш насиченим закордонним капіталом. Враховуючи те, що головний удар кризи прийшовся на банківську систему та її важливість для повноцінного економічного розвитку держави, зростає потреба у вдосконаленні регулювання іноземного капіталу в банківській сфері. Отже, уникнути кризи, можна на основі реалізації таких напрямів: - монополізації економіки шляхом посиленого втручання держави в економічні процеси; - подолання технологічного розриву через випереджаючий інноваційний розвиток, зростання видобутку корисних копалин, відкриття нових ринків.; - опосередкованого економічного впливу держави на ринкову економіку (насамперед, бюджетно-податкову і грошово-кредитну політику); - експорту кризи зовнішньоекономічними або воєнними методами (використовується, коли вичерпано інші напрями або паралельно з іншими напрямами). Інноваційний, як один із напрямів уникнення кризи є найнадійнішим. Атакуюча інноваційна стратегія може скоротити кризову стадію циклу або навіть запобігти кризі. Основними напрямами державної політики щодо відновлення довіри до банківської системи, переорієнтування грошових потоків із тіньової частини економіки до банківського сектора, залучення заощаджень населення, що дозволить вітчизняній банківській системі повноцінно функціонувати і фінансувати інвестиційні проекти можуть бути: 1. удосконалення нормативно-правової бази функціонування банківських установ; 2. реструктуризація банківської системи з метою ліквідації причин, що підривають довіру до кредитних організацій; 3. подальше реформування та формування ефективної системи страхування вкладів населення в банківську систему; 4. боротьба з «моральними ризиками» та безвідповідальною поведінкою банківських установ (щодо ставок відсотка, обсяги кредитів, обмеження вкладів на депозити, тощо); 5. посилення банківського нагляду, підвищення якості та ефективності внутрішнього та зовнішнього аудиту; 6. проведення політики заохочень населення до збільшення вкладів у банківські установи; 7. оптимізувати кредитно-інвестиційну діяльність банку [5, с. 626-674]. Розглянемо основні часові і кількісні показники всіх кредитних позик, які надавалися Україні під здійснення стабілізаційних програм (табл. 9.3). В зв’язку з тим, що всі ці позики надавалися Україні під проведення економічних реформ, Міжнародний валютний фонд виставляв перед Урядом України певні умови, які оформлювалися в вигляді меморандумів або зобов’язань Уряду перед МВФ щодо здійснення економічної, фінансової і соціальної політики на період дії відповідних програм кредитування. Таблиця 9.3
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|