Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Повітряні судна поділяються на державні, цивільні та експериментальні.

Повітряне судно є державним, якщо воно використовується на військовій, митній, прикордонній та міліцейській службах і зареєстровано в реєстрі державних повітряних суден. Повітряне судно є цивільним, якщо воно зареєстровано в державному реєстрі цивільних повітряних суден. Повітряне судно є експериментальним, якщо воно призначене для проведення випробувань, дослідно-конструкторських і науково-дослідних робіт. Експериментальне повітряне судно до реєстрів не заноситься. Повітряні судна підлягають сертифікації, зокрема, повітряне судно нової конструкції (нового типу) повинно бути сертифіковане на відповідність його чинним в Україні нормам льотної придатності та мати сертифікат типу. Сертифікат типу видає державний орган з питань сертифікації та реєстрації (Держстан-

дарт). Власником сертифіката типу є розробник повітряного судна. Кожний виготовлений в Україні екземпляр цивільного повітряного судна повинен бути сертифікований на відповідність його конструкції, характеристик та експлуатаційно-технічної документації вимогам, передбаченим правилами сертифікації цивільних повітряних суден України (Наказ Міністерства транспорту України від 03.11.2000 р. № 611 «Правила сертифікації типу авіаційної техніки»). Також повітряні судна підлягають реєстрації (Повітряний кодекс України). Реєстрація здійснюється відповідно до Наказу Міністерства транспорту України № 434 від 07.09.99 р. «Про затвердження Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні». Після реєстрації повітряного судна в державному реєстрі цивільних повітряних суден України власник такого судна повинен отримати в державному органі з питань сертифікації та реєстрації відповідне посвідчення (сертифікат) про придатність його до виконання польотівяк бортовий документ. Державний орган з питань сертифікації та реєстрації може делегувати право на видачу та продовження терміну дії посвідчення про придатність екзем-

пляра повітряного судна до польотів іншим державним та відомчим органам у порядку, передбаченому правилами сертифікації. Встановлено порядок допуску до експлуатації(«Положення про порядок видачі дозволів, що регулюють доступ експлуатантів до ринку авіаційних перевезень та робіт» Наказ № 487 від 07.10.99 р. Мінтрансу), за яким Цивільне повітряне судно,яке має сертифікат типу, допускається до експлуатації, якщо воно зареєстроване в державному реєстрі цивільних повітряних суден України та має посвідчення про придатність до польотів, видане державним органом з питань сертифікації і реєстрації повітряних суден України або іншої держави, якщо вимоги, на підставі яких було видано це посвідчення, відповідають вимогам, установленим в Україні.

Експериментальне повітряне судноможе бути допущено до експлуатації для задоволення потреб народного господарства України за наявності: висновків розробника судна й експертів, призначених державним органом з питань сертифікації та реєстрації, про можливість безпечної експлуатації його при виконанні польотів; рішення уряду України про використання експериментального судна в цивільній авіації України; посвідчення про при-

датність до польотів, виданого державним органом з питань сертифікації і реєстрації. Цивільне повітряне судно, що імпортується до України, може бути допущено до експлуатації, якщо буде встановлено, що воно відповідає національним вимогам держави-виготовлювача та додатковим технічним умовам України в частині льотної при датності й тим самим забезпечує відповідність типу повітряного судна, що імпортується до України, чинним в Україні нормам льотної придатності.

Повітряне судно військової авіаціїтакож має бути перевірено на відповідність його вимогам безпеки польотів. Рівень льотної придатності повітряного судна військової авіації повинен бути не нижчим за рівень льотної придатності, встановлений державою для цього класу повітряних суден. Цивільні повітряні судна підлягають обов’язковій реєстрації згідно з вимогами ст. 25 Повітряного кодексу України та Правилами реєстрації цивільних повітряних суден в Україні (затвердженими Наказом Міністерства транспорту України 07.09.99 р. № 434) і можуть бути зареєстровані лише в одній державі. Цивільному повітряному судну, занесеному до державного реєстру повітряних суден України, видається реєстраційне посвідчення, що є фактом визнання його національної належності. З моменту занесення повітряного судна до державного реєстру повітряних суден України всі записи, зроблені раніше щодо цього повітряного судна в реєстрах повітряних суден інших держав, не визнаються Україною. Державні повітряні судна підлягають реєстрації в Реєстрі державних повітряних суден України. Правила реєстрації державних повітряних суден України встановлює Міністерство оборони України (Наказ від 02.12.1998 р. № 435 «Про затвердження Положення про порядок реєстрації державних повітряних суден України й Положення про порядок перевірки стану льотної при-

Датності державних повітряних суден України та про видачу і припинення чинності посвідчень про придатність до польотів». Зареєстровано Мін’юстом України від 28.01.1999 р. № 48/3341). Повітряне судно виключається з відповідного державного реєстру повітряних суден у разі: зняття повітряного судна з експлуатації; передачі повітряного судна належним чином іншій державі, іноземній юридичній чи фізичній особі. В разі виключення повітряного судна з відповідного державного реєстру повітряних суден України реєстраційне посвідчення втрачає чинність. Підтримання кожного повітряного судна в процесі експлуатації у стані, що відповідає вимогам норм льотної придатності або іншим, що поширюються на це повітряне судно, вимогам безпеки польотів, покладається на експлуатанта повітряного судна. Експлуатант — особа, яка здійснює безпосереднє використання

Повітряного судна для авіаційних перевезень. Державний орган з питань сертифікації та реєстрації може заборонити експлуатацію повітряного судна у випадках порушення правил допуску, сертифікації та експлуатації повітряного судна. На зовнішню поверхню цивільних повітряних суден повинні бути нанесені державний і реєстраційний розпізнавальні знаки. Допускається також нанесення на повітряне судно додаткових знаків (символів, написів, емблем та ін.) за погодженням з

Державним органом з питань сертифікації та реєстрації. Цивільному повітряному судну України, обладнаному засобами радіозв’язку, надається позивний номер і позивний радіосигнал. На цивільному повітряному судні при виконанні польотів повинні бути документи — бортова документація (реєстраційне посвідчення, посвідчення (сертифікат) про придатність до польотів тощо), встановлена ст. 30 Повітряного кодексу України.

Аеропорти та аеродроми є допоміжними спорудами, які обслуговують здійснення авіаційних перевезень. Законодавство встановлює спеціальний порядок відведення території для будівництва та реконструкції аеродромів і аеропортів. Повітряний кодекс України встановлює спеціальний режим використання території аеродромів і аеропортів. На приаеродромній території запроваджується особливий режим одержання дозволу на будівництво (реконструкцію) та іншу діяльність тільки за погодженням з Укравіатрансом та відповідною радою народних депутатів. Аеродром підлягає реєстрації в Державному реєстрі аеродромів України відповідно до Правил реєстрації аеродромів цивільної авіації (Наказ Мінтрансу № 506 від 28.09.1994 р.) та сертифі-

Кації на відповідність його нормам придатності до експлуатації з видачею відповідного сертифіката. Аеродроми підлягають перереєстрації в державному реєстрі аеродромів України в разі зміни власника аеродрому, а також в інших випадках, передбачених правилами реєстрації аеродромів України. Цивільний аеродром виключається з реєстру в разі його ліквідації або зняття з експлуатації.

Аеродром і його елементи повинні мати маркірування, що відповідає нормам придатності аеродромів до експлуатації. Всі нерухомі об’єкти і споруди, розташовані на приаеродромній території, повинні бути маркіровані денними та нічними маркірувальними знаками та пристроями згідно з нормами придатності аеродромів до експлуатації.

Аеропорти забезпечують здійснення вантажних операцій, посадки, висадки пасажирів та надання супутніх послуг. За призначенням аеропорти поділяються на внутрішні та міжнародні. Міжнародний аеропорт додатково має забезпечувати митний, прикордонний, санітарний контроль, контроль на безпеку та інші види контролю, передбачені чинним законодавством. Аеропорти проходять сертифікацію та реєстрацію відповідно до чинних в Україні правил.

Законодавство встановлює спеціальні вимоги до працівників авіаційних підприємств, які безпосередньо здійснюють чи забезпечують експлуатацію повітряних суден — авіаційний персонал. Повітряний кодекс України визначає авіаційний персонал як особовий склад авіаційного підприємства, організації, підрозділу, навчального закладу, що складається з авіаційних спеціалістів за професійною ознакою.

Особа, яка належить до авіаційного персоналу, допускається до самостійної професійної діяльності лише за умови, що має свідоцтво (сертифікат) на право здійснювати професійну діяльність, яке підтверджує наявність у неї необхідних знань і навичок, а також відповідність стану її здоров’я встановленим вимогам (Правила медичної сертифікації авіаційного персоналу цивільної авіації України, затверджені наказом Міністерства транспорту від 20.11.2000 р. № 641).




Переглядів: 1058

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повітряні судна поділяються на державні, цивільні та експериментальні. | Особа авіаційного персоналу цивільної авіації під час здійснення професійної діяльності повинна мати при собі свідоцтво (сертифікат).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.