Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Високої кваліфікації

Важливим методичним положенням, що сприяє формуванню досконалої, стабільної і варіативної технічної майстерності спортсменів, яка дозволяє ефективно діяти в екстремальних змагальних ситуаціях, є використання в тренувальному процесі методів ускладнення умов виконання прийомів, діяльності при різних станах організму, що ускладнюють виконання дій.

Способами ускладнення умов виконання прийомів і дій є:

• ускладнення і розширення варіантів вихідних проміжних і кінцевих положень, підготовчих дій;

• обмеження або розширення просторових меж виконання прийомів і дій;

• обмеження часових відрізків дій;

• ускладнення умов орієнтування в просторі та часі;

• виконання прийомів і дій в незвичних умовах (покриття майданчика, форма, маса й деталі спортивного снаряда, час доби, кліматичні умови тощо);

• варіанти опору умовного противника;

• неадекватні реагування партнерів та ін.

У процесі технічного вдосконалення особлива увага повинна бути звернена на залежність техніки рухових дій від рівня розвитку психомоторних функцій, що безпосередньо беруть участь в саморегуляції рухів. Точне управління просторовими, часовими і динамічними параметрами рухів взаємопов'язане з відповідними проявами психомоторики - спеціалізованими сприйняттями, простими, складними і антиципуючими реакціями. Завдяки цьому процес технічного і психічного вдосконалення йде паралельно. Багаторазове виконання рухових дій сприяє підвищенню рівня точності і швидкості психічної регуляції рухів, які, у свою чергу, стають основою для подальшого вдосконалення спортивної техніки. З цього випливає важливе положення для практики: спеціальне і цілеспрямоване вдосконалення психомоторних якостей приводить до реалізації прихованих резервів організму відносно технічної майстерності спортсмена (Сурков, 1984).

Однією з найважливіших методичних умов удосконалення раціональної техніки є взаємозв'язок і взаємозалежність структури рухів і рівня розвитку фізичних якостей. Відповідність кожного рівня розвитку фізичної підготовленості спортсмена рівню володіння спортивною технікою, її структурі і ступеню досконалості її характеристик - найважливіше положення методики технічної підготовки в спорті ( Платонов, 1986 ; Martin et al., 1991; Матвєєв, 2001 ) . Підвищення фізичної підготовленості вимагає переходу на новий рівень технічної майстерності й навпаки - більш досконале технічна майстерність спортсмена вимагає підкріплення відповідною фізичною підготовленістю.

 




Переглядів: 272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Контроль технічної підготовленості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.