Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Удосконалення толерантності до емоційного стресу

Завдання психологічної підготовки спортсменів у цьому напрямку полягає у формуванні толерантності до емоційного стресу, що викликається змагальної діяльністю.

З цією метою в тренувальному процесі слід використовувати впливи стресового характеру, відповідні складним і несподіваним ситуаціям, що створилися в умовах змагань, і вибірково впливати на посилення тієї чи іншої мотиваційної альтернативи змагальної діяльності.

У психологічній підготовці спортсменів у тренувальних умовах можуть застосовуватися такі дії стресового характеру: збиваючі фактори, фактори ускладнення діяльності аналізаторів, ліміту і дефіциту простору і часу дій, обмеження чи спотворення інформації, виконання дій на фоні втоми.

Збиваючі фактори. Рішення рухових завдань на тлі раптових різних світлових і звукових ефектів, музичного супроводу, неадекватного за ритмом виконуваним рухам, абстрактних питань тощо.

Ускладнення діяльності провідних аналізаторів. Виконання прийомів і дій з обмеженням зорової та кінестетичної інформації про параметри виконуваних рухів: використання рукавичок (метання, баскетбол, гандбол тощо), очок з обмеженням центрального або периферичного зору (фехтування, спортивні ігри), поясів з обтяженнями (фігурне катання, легка атлетика), дії на незвичному покритті і ін.

Ліміт і дефіцит простору і часу. Виконання тренувальних завдань на зменшених спортивних майданчиках (волейбол, хокей, теніс та ін.), обмеження поля бою (фехтування), килима і рингу (бокс, боротьба); обмеження або вкорочення часу на виконання тих чи інших дій та ін.

Обмеження або спотворення інформації. Для успішної діяльності в умовах спортивного поєдинку спортсмен повинен постійно сприймати і переробляти інформацію про техніко-тактичні задуми і дії суперника, ефективність своїх дій і дій партнерів по команді, адекватність часових і просторових взаємодій і т. д. Обмеження або спотворення такої інформації шляхом застосування спеціальних методичних прийомів (зустрічі з незнайомими суперниками, їх часта зміна, неадекватність дії партнерів та ін) викликають дефіцит або надлишок інформації, що і забезпечує створення стресової ситуації.

Втома. Удосконалення техніки і тактики дій на тлі подоланого або явного стомлення (фізичної або емоційного).

 




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спеціалізованих вправ різної спрямованості | Управління стартовими станами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.196 сек.