Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Табличний спосіб задання функції, лінійна інтерполяція.

Інтегральне числення і диференціальні рівняння.

Обчислювальна математика

Лекція № 8

Табличний спосіб задання функції, лінійна інтерполяція.

Навчальна мета: вміти розв’язувати задачі на лінійну інтерполяцію.

Розвивальна мета: розвивати швидкі та точні обчислювальні навички, увагу, пам’ять, спостережливість, шляхом розв’язування завдань.

Виховна мета: виховувати уважність та акуратність.

 

Нехай у результаті експерименту відомі значення функції yi=y(xi) у вузлах інтерполяції х1, х2, хп і потрібно відновити її значення при інших хÎ[ х1, х2, хп]. Задача інтерполяції полягає у побудові функції р(х), яка інтерполює і приймає у вузлах інтерполяції ті ж значення. що і функція y(x) і дозволяє визначити значення з достатньою точністю, для будь-якого проміжного хÎ[ х1, х2, хп], тобто р(х) y(x).

Лінійна інтерполяція є найпростішим видом інтерполяції і полягає в заміні вихідної функції кусочно-лінійною Р(х)=а01х, що проходить через задані точки і, уі), (хі+1, уі+1) інтервалу [ хі, хі+1], в якому знаходиться цікаве нас значення х*

Невідомі коефіцієнти а0, а1 можна знати через систему рівнянь:

будується лінійна функція :

В результаті можна визначити відповідне значення функції

……….(1)




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ISO 10011-3:1991. Управління програмами перевірок. | Реалізація за допомогою електронних таблиць.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.