Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знаки для товарів і послуг: поняття, види та значення

Перш ніж перейти до означення поняття знаків для товарів і послуг, варто зазначити, що в законодавстві України з приводу означеного об’єкту існує певне протиріччя. Так, Цивільним кодексом України передбачається правова охорони торговельних марок, тоді як спеціальне законодавство, зокрема, Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» той же об’єкт визначає як знак для товарів і послуг. В процесі реєстрації видається охоронний документ, що має назву Свідоцтво на знак, що вказує на те, що в більшості випадків використовується назва знак, а не торговельна марка.

Отож, згідно закону, знаки для товарів і послуг – це зареєстровані в установленому порядку позначення, за якими товари і послуги одних осіб відрізняються від однорідних товарів і послуг інших осіб. Товарний знак часто замінює собою довге і складне найменування виробника товару і виконує такі функції: індивідуалізація товарів і послуг шляхом виділення їх з маси однорідних і подібних товарів і послуг; вказівки на певну якість товарів і послуг, а також на джерело їх походження і реклами.

Товарним знаком є позначення розміщене на продукції, що випускається, її упаковці або супровідній документації. Таке позначення розглядається як товарний знак лише тоді, коли воно зареєстроване в установленому законом порядку. Однак Закон про знаки для товарів і послуг не містить визначення підстав чи критеріїв, за якими те чи інше позначення можна визнати товарним знаком. Він наводить лише перелік позначень, які не можуть бути визнані знаками для товарів і послуг. Однак це не означає, що позначення, яке заявляється до реєстрації як знак для товарів і послуг не повинно відповідати певним вимогам.

Перелік позначень, наведених у Законі, що не можуть бути визнані як знаки для товарів і послуг можна поділити на 4 групи:

1. Герби, прапори, емблеми, офіційні назви держав; скорочені або повні найменування міжнародних і міжурядових органів; офіційні контрольні, гарантійні та пробірні клейма, печатки, нагороди та ін. відзнаки.

2. Позначення, які не відповідають вимогам законодавства: не мають розрізняльної здатності або є загальновживаними як позначення товарів і послуг певного виду, або лише вказують на вид, якість, кількість, властивості, призначення, а також на місце і час виготовлення чи збуту товару або надання послуг або є загальноприйнятими символами і термінами (чаша з змією); можуть ввести в оману споживача щодо товару або послуги.

3. Позначення, які є тотожними або схожими настільки, що їх можна спутати з:

- раніше зареєстрованими знаками на ім’я ін. особи щодо однорідних товарів і послуг;

- знаками ін. осіб, якщо ці знаки охороняються без реєстрації на підставі міжнародних договорів;

- фірмовими найменуваннями, що відомі в Україні і належать ін. особам;

- найменуваннями місця походження товарів і зареєстрованими на ім’я ін. осіб, які мають право користуватися такими найменуваннями;

- сертифікаційними знаками зареєстрованими в установленому порядку.

4. Позначення, які підпадають під чинність ін. законів:

- промислові зразки, права на які належать ін. особам;

- назви відомих в Україні товарів науки, літератури і мистецтва або цитати і персонажі з них, твори мистецтва та їх фрагменти без згоди власників авторського права;

- прізвища, імена, псевдоніми та похідні від них портрети відомих в Україні осіб без їх згоди.




Переглядів: 1506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зазначення походження товарів: загальна характеристика | Об’єкти знаків для товарів і послуг та їх види

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.