Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Об’єкти знаків для товарів і послуг та їх види

В Україні об’єктом товарного знаку можуть бути словесні, образотворчі, об’ємні та ін. позначення або їх комбінації, виконані в будь-якому кольорі чи комбінації кольорів.

Товарні знаки можуть бути різноманітними. Вони можуть складатися з одного або кількох характерних слів, літер, цифр, малюнків чи зображень емблем, монограм чи підписів у будь-якому кольорі або в комбінації кольорів, а також являти собою і комбінацію всіх названих елементів.

Відповідно до об’єкта знаку можна виділити такі види знаків для товарів і послуг:

- словесні (слова та абревіатури: Славутич, КрАЗ). Вони найбільш ефективні, оскільки досить зручні в діловій документації і можуть бути використані в усній рекламі. Словесні товарні знаки поділяють на знаки, в яких охороняється лише саме слово (Тонар) і знаки, виконані в особливій шрифтовій манері, тобто підлягають охороні елементи, що мають візуальне значення (шрифт, характер розташування літер, їх відносний розмір, фон тощо);

- зображувальні (композиції ліній, плям, фігур, форм на площині);

- об’ємні, являють собою тривимірне оформлення товару (форма мила у вигляді фігурки тварини) або його упаковку (оригінальна форма пляшки, флакона, коробки (хоча такі вироби можуть бути визнані і промисловим зразком) за умови, що вона не визначається виключно функціональним призначенням товару;

- комбіновані (сполучення зображувальних, словесних і об’ємних елементів).

Знаки можуть бути виконані в будь-якому кольорі чи їх поєднання. Закон не згадує про звукові знаки (позивні організацій мовлення). За законодавством зарубіжних країн звукові сигнали можуть визнаватися товарними знаками.

Відмінність промислового зразка від товарного знаку полягає в тому, що промисловий зразок є складовою частиною самого промислового виробу (форма, колір, малюнок виробу), а торговий знак (слово, малюнок) на виробі лише проставляється. Об’ємний торговий знак може одночасно охоронятися як промисловий зразок.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Знаки для товарів і послуг: поняття, види та значення | Права і обов’язки, що випливають зі свідоцтва на знак

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.