МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ1.Місце інформаційно-комунікативних процесів в сфері політики. 2.Основні теоретичні підходи до політичних комунікацій. 3.Інформація та влада. 4.Тіньовий оборот інформації в політиці. 5.Основні теоретичні підходи до аналізу інформаційно-комунікативних процесів. 6.Види інформаційно-комунікативних процесів. 7.Особливості політичної інфосфери. 8.Рівні політичних комунікацій. Структура комунікативних рівнів. 9.Сучасні теорії реформування інформаційно-комунікативних процесів в політичній сфері. 10.Типологія політичних комунікацій. 11.Особливості інформаційного простору та інформаційно-комунікативних процесів в Україні. 12.Поняття „інформаційно-комунікативні системи”. Типологія ІКС. 13.Розвиток та становлення інформаційного суспільства. Медіаполітика. 14.Форми мереженої організації інформаційного простору. 15.ІКС у сфері державного управління. Резонансна комунікація. 16.Міжнародна та державна інформаційно-комунікативна системи. 17.Особливості інформаційно-комунікативної системи в перехідних системах. 18.Поняття „масової інформаційно-комунікативної системи”. 19.Основні підходи до аналізу інформаційно-комунікативної системи. 20.Структура масової інформаційно-комунікативної системи. 21.Основні цикли та стадії масової комунікації. 22.Структура масових інформаційно-комунікативних систем. 23.Пряме та резонансне інформування. Сенсорні та несенсорні змінні комунікації. 24.Інформаційно-комунікативні системи в Україні. 25.Засоби масової інформації та їх структура. 26.ЗМІ у системі масової комунікації. 27.Критерії та межі впливу ЗМІ на масову аудиторію. 28.Основні моделі взаємозв'язку ЗМІ та держави. 29.Законодавче регулювання засобів масової інформації. 30.Роль політичної журналістики в інформаційному просторі. 31.Громадська думка в системі масової комунікації. 32.Проблеми економічної та політичної свободи ЗМІ в перехідних суспільствах. 33.Маркетингові та немаркетингові шляхи організації політичного дискурсу. 34.Особливості інформаційних технологій. 35.Особливості застосування маніпулятивних технологій. Дезінформація. 36.Поняття „політичний ринок”. Інформаційний зміст політичного ринку. 37.Сміхова комунікація та її функції. 38.Кризова комунікація. Не маркетингові та маркетингові засоби кризової комунікації. 39.Особливості функціонування інформаційного лобізму. 40.Принципи інформаційного лобізму. 41.Типи та методи інформаційного лобізму. 42.Способи організації та технології інформаційного лобізму в інформаційному просторі. 43.Циклічність інформаційного лобізму. 44.Особливості функціонування інформаційного лобізму в Україні. 45.Сучасні особливості інформаційного тероризму. 46.Політичний та інформаційний тероризм. 47.Форми й технології сучасного інформаційного тероризму. 48.Форми боротьби держави з інформаційним тероризмом. 49.Держава як суб'єкт інформаційного ринку. 50.Структура та принципи організації інформаційної діяльності держави у сфері управління. 51.Форми та методи вироблення інформаційної стратегії та тактики. 52.Поняття „інформаційна еліта” та медіабюрократія. 53.Моделі комерційного та громадянського регулювання взаємовідносин держави та медіа сфери. 54.Інформаційний взаємозв'язок опозиції та правлячої еліти. 55.Технології підготовки політичних текстів та виступів політичних лідерів. 56.Головні організаційні структури в сфері інформаційної діяльності держави. 57.Основні форми функціонування інформаційно-організаційних структур. 58.Особливості формування інформаційної політики в сучасному українському суспільстві. 59.Особливості державної політики в області інформаційної безпеки. 60. „Свобода інформації” в демократичних державах. 61.Поняття „політичної та державної цензури”. 62.Моделі державної політики в області інформаційної безпеки. 63.Поняття „інформаційна небезпека” та „інформаційні погрози”. 64.Поняття „державна таємниця” в інформаційній безпеці держави. 65.Основні напрямки держави в інформаційній політиці в сфері безпеки. 66.Інформаційна безпека України. 67.Природа та сутність інформаційної кампанії. 68.Типологія інформаційних кампаній. 69.Міжнародні інформаційні кампанії. 70.Моделі та технології організації інформаційних кампаній 71.Критерії ефективності інформаційної кампанії. 72.Інформаційні кампанії в Україні. 73.Основні принципи ведення та типологія інформаційних війн. 74.Типи і форми інформаційних війн. 75.Техніки те методики здійснення інформаційної війни. 76.Особливості формування та реалізація інформаційної політики а України. 77.Специфіка організації інформаційної служби в сучасних умовах. 78.Політичний генезис Інтернету. 79.Суть парадигми „мереженого суспільства”. 80.Вплив Інтернету на політичні процеси. 81.Системи електронних урядів. Поняття „віртуальний образ”. 82.Інформаційні запити в рамках Інтернет-комунікацій. 83.Інтернет та перспективи становлення кібердемократії. 84.Політична роль Інтернет-технологій. 85.Структура електронної держави. 86.Вплив Інтернету на політичні процеси в Україні. 87.Техніка в сучасні політичній комунікації. 88.Типологія сучасних технічних і технологічних засобів забезпечення інформаційної взаємодії у політичній сфері суспільства. 89.Технічні канали передачі інформації, засоби трансформації, накопичення та тиражування повідомлень. 90.Поняття „інформаційна революція”. Наслідки технологічних інформаційних революцій. 91.Інтернет - інтранет- екстранет в формуванні державної політики. 92.Глобалізація і технічний розвиток сучасного інформаційного ринку. 93.Технічне забезпечення діяльності інформаційних ТНК в міжнародних інформаційно-комунікативних процесах. 94.Україна та технічні засоби забезпечення інформаційного впливу в політиці. 95.Поняття „інформаційна безпека держави”. 96.Техніко-інформаційні компоненти системи інформаційної безпеки. 97.Технологічна модель інформаційної політики держави у сфері безпеки. 98.Технологічні критерії інформаційної небезпеки для суспільства і держави. 99.Сучасні техніко-інформаційно технології захисту державних секторів. 100.Забезпечення інформаційної безпеки держави в Україні.
|
||||||||
|