Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



При оформленні індивідуального навчально-дослідного завдання курсанти (студенти) повинні дотримуватися встановлених вимог.

Виконане завдання подається викладачу для перевірки у визначений термін. Остаточна його оцінка дається викладачем під час індивідуальної співбесіди зі курсантом (студентом).

Обсяг індивідуального завдання визначається виходячи із необхідності повного висвітлення поставленої задачі.

В індивідуальному завданні повинні бути розкриті наступні питання:

· постановка задачі;

· визначення актуальності;

· обґрунтування напрямків вирішення даної задачі;

· вказати на практичну значимість;

· використати літературу.

У сучасних умовах зростає частка самостійної роботи курсантів (студентів), що актуалізує значення методів даної групи. Сформований у курсантські (студентські) роки досвід самостійної роботи й освоєні методи допоможуть курсантам (студентам) у професійній діяльності не зупинятися на досягнутому, постійно поповнювати й обновляти знання.

При самостійній роботі курсантів (студентів) можуть використовуватися аудіовізуальні пристрої, зокрема, відеофільми, комп’ютерні тестові програми, інтерактивні засоби навчання (слайд-, відео-проектори, інтерактивні дошки тощо).

 

З навчальної дисципліни «Теорія пенітенціарії» на самостійну роботу згідно тематичного плану, наданого далі, відведено 18 годин. Тому курсанти (студенти) повинні їх відпрацювати, скориставшись даними методичними матеріалами.

Тематичний план навчальної дисципліни «Теорія пенітенціарії».

Назва теми Кількість годин
Денна форма
усього у тому числі
лз сз пз ср ір
модуль 1
Змістовий модуль 1. Поняття та предмет курсу «Теорія пенітенціарії». Еволюція світової та вітчизняної пенітенціарної ідеї.
Поняття та предмет курсу «Теорія пенітенціарії». Еволюція світової та вітчизняної пенітенціарної ідеї. -
Разом за змістовним модулем 1 -
Змістовий модуль № 2. Становлення та загальна характеристика пенітенціарних (тюремних) систем.
Становлення та загальна характеристика пенітенціарних (тюремних) систем. -
Разом за змістовним модулем 2 -
Змістовий модуль № 3 Історичний аспект міжнародного співробітництва в галузі виконання покарань та поводження із засудженими. Тюремні конгреси.
Історичний аспект міжнародного співробітництва в галузі виконання покарань та поводження із засудженими. Тюремні конгреси. -
Разом за змістовним модулем 3 -
Змістовий модуль № 4. Особливості функціонування пенітенціарних систем у сучасних закордонних країнах.
Особливості функціонування пенітенціарних систем у сучасних закордонних країнах. -
Модуль 2
ІНДЗ - - - -
Самостійна робота - - - -
Усього годин -



Переглядів: 247

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Читання відповідних розділів у підручниках і посібниках, професійно орієнтоване читання методичних статей. | Письмова консультація №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.43 сек.