МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
При оформленні індивідуального навчально-дослідного завдання курсанти (студенти) повинні дотримуватися встановлених вимог.Виконане завдання подається викладачу для перевірки у визначений термін. Остаточна його оцінка дається викладачем під час індивідуальної співбесіди зі курсантом (студентом). Обсяг індивідуального завдання визначається виходячи із необхідності повного висвітлення поставленої задачі. В індивідуальному завданні повинні бути розкриті наступні питання: · постановка задачі; · визначення актуальності; · обґрунтування напрямків вирішення даної задачі; · вказати на практичну значимість; · використати літературу. У сучасних умовах зростає частка самостійної роботи курсантів (студентів), що актуалізує значення методів даної групи. Сформований у курсантські (студентські) роки досвід самостійної роботи й освоєні методи допоможуть курсантам (студентам) у професійній діяльності не зупинятися на досягнутому, постійно поповнювати й обновляти знання. При самостійній роботі курсантів (студентів) можуть використовуватися аудіовізуальні пристрої, зокрема, відеофільми, комп’ютерні тестові програми, інтерактивні засоби навчання (слайд-, відео-проектори, інтерактивні дошки тощо).
З навчальної дисципліни «Теорія пенітенціарії» на самостійну роботу згідно тематичного плану, наданого далі, відведено 18 годин. Тому курсанти (студенти) повинні їх відпрацювати, скориставшись даними методичними матеріалами. Тематичний план навчальної дисципліни «Теорія пенітенціарії».
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|