![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Площина і пряма у просторіБудь-яке рівняння першого степеня відносно координат точки простору Кут між двома площинами
Умовою їх паралельності є: Пряма у просторі може бути визначена як перетин двох або канонічним рівнянням:
де Пряму у просторі можна задати також параметричним рівнянням: де t — параметр, або рівнянням прямої, що проходить через дві задані точки
Звичайно, всі рівняння відповідають прямій у просторі і між ними існує певний зв’язок. Площина і пряма у просторі можуть перетинатися під деяким кутом a, який визначається за формулою:
У разі виконання умови: Приклад 1.Скласти рівняння площини, що проходитьчерез вісь ОZ і утворює з площиною Рівняння шуканої площини можна записати у вигляді Приклад 2.Знайти напрямний вектор прямої і кути, які вона утворює з осями системи координат. Вектори Тобто: Приклад 3.Показати, що прямі
перетинаються, і написати рівняння площини, в якій вони роз- Дві прямі будуть лежати на одній площині, коли їх напрямні вектори Література : В.П.Дубовик, І.І.Юрик „Вища математика”, К.,”АСК”,2001, стор. 90 – 96.
Тема 9 Гіпербола. Парабола. Властивості
Мета заняття Вивчити означення, виведення канонічного рівняння та властивості кривих: гіпербола та парабола. Розвивати логічне мислення. Студенти повинні знати: означення гіперболи, її рівняння, властивості; означення параболи, її рівняння, властивості. Студенти повинні вміти: розв'язувати задачі, складати різні рівняня гіперболи; розв'язувати задачі, складати різні рівняння параболи; будувати ці криві в системі координат залежно від їх рівняння. Основні питання теми 1.Означення гіперболи; 2.Розташування в системі координат; 3.Виведення канонічного рівняння; 4.Властивості: осі, вершини, фокуси, асимптоти, ексцентриситет, загальне рівняння, спряжені гіперболи, рівнобічна гіпербола; 5.Означення параболи; 6.Виведення канонічного рівняння параболи; 7.Властивості: вершина, фокус, директриса, вісь симетрії; 8.Розташування параболи в системі координат залежно від її рівняння; 2.5. Криві другого порядку До кривих другого порядку належать: коло, еліпс, гіпербола, парабола. У загальному випадку їм відповідає рівняння:
Шляхом перетворення системи координат із загального рівняння можна одержати канонічні рівняння кривих другого порядку: кола: еліпса: гіперболи: параболи:
|
||||||||
|