Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ

Структурно-логічна схема теми «Методика словникової роботи в дошкільному закладі»
  Словникова робота у дошкільному навчальному закладі  
               
  Ознайомлення дітей з довкіллям - основа словникової роботи     Засоби, методи, формита заняттяіз ознайомленняз довкіллям  
                   
           
  Заняття з словникової роботи    
             
         
               
Закономірності становлення слова у дітей   Напрями лексичної роботи   Зміст словникової роботи
               
Особливості засвоєння слова дитиною   Завдання словникової роботи   Методи і прийоми ознайомлення з довкіллям та словникової роботи
                   

• Розгляньте структурну модель теми та визначте взаємозв'язки та взає­мозалежності між структурними компонентами. Зобразіть це графічно. Свою відповідь аргументуйте.

• Який взаємозв'язок лексичної роботи та ознайомлення дітей із довкіл­лям у дошкільному навчальному закладі?

Таблиця «Сучасні дослідження вчених з питань нормування лексичної компетенції дітей дошкільного віку»
Автор Проблематика дослідження
Емельянова П.. Підготовка майбутніх вихователів до роботи над засвоєнням старшими дошкільниками народознавчої лексики
Улькіна Т. Розвиток пізнавальних здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами ігрових психотехнік
Руденко Ю. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку експресивною лексикою засобами української народної казки
Непомняща І. Концептуальні положення Є.Тихеєвої щодо принципів організації та методів словникової роботи з дітьми
Науменко Т. Дослідження форм, методів, умов і засобів активізації мовлення дітей раннього віку в умовах дошкільного закладу
Крутій К. Процес засвоєння дітьми старшого дошкільного вікуслужбових частин мови.
Аматьєва О. Процес навчання виразності мовлення дітей старшогодошкільного віку
Луцан Н. Методика розвитку діалогічного мовлення та збагачення словника дітей старшого дошкільного віку за текстами українських народних ігор
Кирста Н Використання поетичної спадщини Марійки Підгірянкив лексичній роботі і дітьми старшого дошкільного віку
Маковецька Н. Навчання старших дошкільників суфіксального творення іменників і прикметників на матеріалі емоційно-експресивної лексики
Лопатинська Н. Активізація вживання префіксальних дієслів і розуміння їх семантики дітьми старшого дошкільного віку

 

• Класифікуйте тематику сучасних наукових досліджень відповідно до на­прямів лексичної роботи у дошкільному навчальному закладі. Які питання лексичної роботи з дітьми дошкільного віку, на Вашу думку, найбільш ви­світлені у методичних доробках вчених? Назвіть їх та окресліть освітньо-виховний простір їх застосування з метою розвитку словника у дітей.


 




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вислови про мову, мовлення | Структурна блок-схема

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.