МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Педагогічні вимоги до дидактичних вправ(за Є.І.Тихеєвою) • Правильний добір дидактичних вправ відповідно до помилок, що трапляються в дитячому мовленні; • дидактична вправа повинна мати чітко визначену мету, основне навчальне завдання (наприклад, дидактична гра на засвоєння дітьми прийменників або дієслівних форм); • матеріал до дидактичної вправи слід добирати так, щоб діти мали можливість зіставляти правильні й неправильні форми, щоб у ньому були не лише ті граматичні форми, в яких діти допускають помилки, а й інші близькі граматичні форми, раніше засвоєні дітьми (червоне яблуко, червоний прапорець, червона стрічка}; • кожна дидактична вправа має стимулювати дитячу думку, сприяти розвитку мислення; • будувати дидактичну вправу потрібно на знайомому дітям матеріалі, пов'язаному з їхнім життям і діяльністю; • у дидактичних вправах потрібно передбачити наочний матеріал; • дидактичні вправи слід проводити жваво, цікаво, використовуючи ігровий прийом. • Здітьми якого віку доцільно проводити дидактичні вправи? Чим вони відрізняються від дидактичних ігор? Завдання для самостійної роботи ТЕМАТИКА ІНДЗ • Значення засвоєння граматичної будови мовлення для мовленнєвого розвитку дітей та підготовки їх до школи. • Становлення граматичної будови мовлення у дітей раннього віку. • Особливості засвоєння дітьми речень. • Закономірності засвоєння граматичних значень дітьми дошкільного віку. • Типові граматичні помилки в мовленні дітей. • Дитяче словотворення, його характеристика, види, типи, причини цього явища. • Завдання й зміст формуванні граматичної правильності мовлення у дітей. • Шляхи формування граматичної правильності мовлення у дітей дошкільного віку. • Методи і прийоми формування граматичної правильності мовлення у процесі режимних моментів та на заняттях з інших розділів програми. • Формування граматичної компетенції дітей дошкільного віку. • Дидактичні ігри та вправи — провідний метод формування граматичної правильності мовлення у дошкільників. • Дослідження формування граматичної правильності мовлення у дітей. • Використання казок у формуванні граматичної правильності мовлення дошкільників. • Формування граматичної правильності мовлення у процесі режимних момента». • К.Чуковський про дитяче словотворення. • Словесна творчість дітей.
|
||||||||
|