МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Принципи добору художніх творів для дітей1. Висока художня майстерність твору. ' 2. Образність, жвавість мови твору, її відповідність літературним нормам. 3. Цікавий сюжет твору. 4. Простота й чіткість композиції. 5. Доступність художнього твору дитині. 6. Новизна й контрастність змісту. 7. Конкретні педагогічні завдання, для розв'язання яких добирається художній твір.
Структурно-опорна схема «Принципи ознайомлення дітей з художніми творами» • Чому необхідно дотримуватися принципів добору художніх творів для дітей? • Як забезпечити реалізацію принципів ознайомлення дітей з художніми творами? Структурно-опорна схема «Завдання формування художньо-мовленнєвої компетенції у дітей дошкільного віку» •Ознайомити дітей з фольклорними творами, утворами письменників-класиків, сучасних українських письменників, зарубіжних авторів; • навчити, дітей слухати і розуміти зміст художніх творів; • прищеплювання вміння відтворювати зміст знайомих творів в активній художньо-мовленнєвій діяльності; • розвивати поетичний слух, бажання вивчати вірші напам'ять; • виховувати виразність художнього читання у процесі відтворення -змісту художніх творів; • виховувати оцінні судження, адекватні естетичні та моральні оцінки поведінки героїв; • формувати самостійність у художньо-мовленнєвій і театрально-ігровій діяльності; • виховувати вибіркове ставлення до книги, охайність у роботі з книгою; •вчити визначати жанр художнього твору; запам'ятовувати його автора; • виховувати бережливе ставлення до книги, бажання лагодити книжки; •залучати до чергування в куточку книги, до роботи в «дитячійбібліотеці".
Примітка. Заучування віршів — один раз на тиждень. Прийоми активізації дітей на заняттях з художньої літератури • уявний діалог з літературним героєм • написання листа літературному герою • елемент драматизації • словесний малюнок • психологічний аналіз рис характеру та особливостей героя. Структурно-опорна схема «Заняття з художньо-мовленнєвої діяльності» (провідна форма роботи з художньою літературою) (за А.М.Богуш)
Структурна блок-схема «Бесіда за змістом художніх творів»(за А.М.Богуш) · Бесіда як відтворення прочитаного · Бесіда за запитаннями автора твору · Бесіда в зв’язку з прочитаним · Бесіда морально-оцінювального змісту · Бесіда, спрямована на з'ясування розуміння засобів художньої виразності твору · Бесіда на розуміння дітьми жанрів твору · Етична бесіда · Узагальнювальна бесіда («Мої улюблені книги», «Мої улюблені казки») · Бесіда за творами одного письменника · Тематична бесіда про письменників · Бесіда, спрямована на з'ясування композиційної структури твору · Літературна вікторина · Бесіда порівняльного характеру за кількома творами одного (або різних) жанрів • Визначіть, з дітьми якого віку доцільно проводити кожен із вищезазначених видів бесід за змістом художніх творів. • Наведіть приклади тематики кожного Із видів бесід за змістом художніх творів • Складіть серію запитань та передбачуваних відповідей до одного із видів бесід (на вибір). Структурно-опорна схема «Етична бесіда у дошкільному навчальному закладі» • Проаналізуйте види етичних бесід у дошкільному навчальному закладі та визначте тематику у залежності від виду та віку дітей. Структурно-опорна схема «Методика проведення етичної бесіди»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|