Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принципи добору художніх творів для дітей

1. Висока художня майстерність твору. '

2. Образність, жвавість мови твору, її відповідність літературним нормам.

3. Цікавий сюжет твору.

4. Простота й чіткість композиції.

5. Доступність художнього твору дитині.

6. Новизна й контрастність змісту.

7. Конкретні педагогічні завдання, для розв'язання яких добирається ху­дожній твір.


 

Структурно-опорна схема

«Принципи ознайомлення дітей з художніми творами»

• Чому необхідно дотримуватися принципів добору художніх творів для дітей?

• Як забезпечити реалізацію принципів ознайомлення дітей з художніми творами?

Структурно-опорна схема

«Завдання формування художньо-мовленнєвої компетенції у дітей дошкільного віку»

•Ознайомити дітей з фольклорними творами, утворами письменників-класиків, сучасних українських письменників, зарубіжних авторів;

• навчити, дітей слухати і розуміти зміст художніх творів;

• прищеплювання вміння відтворювати зміст знайомих творів в актив­ній художньо-мовленнєвій діяльності;

• розвивати поетичний слух, бажання вивчати вірші напам'ять;

• виховувати виразність художнього читання у процесі відтворення -змісту художніх творів;

• виховувати оцінні судження, адекватні естетичні та моральні оцінки поведінки героїв;

• формувати самостійність у художньо-мовленнєвій і театрально-ігровій діяльності;

• виховувати вибіркове ставлення до книги, охайність у роботі з книгою;

•вчити визначати жанр художнього твору; запам'ятовувати його автора;

• виховувати бережливе ставлення до книги, бажання лагодити книжки;

залучати до чергування в куточку книги, до роботи в «дитячійбібліотеці".

Типизанятьз художньої літератури
• фронтальні • групові двічі на тиждень
• індивідуальні • індивідуально-групові тричі на тиждень

Примітка. Заучування віршів — один раз на тиждень.

Прийоми активізації дітей на заняттях з художньої літератури

• уявний діалог з літературним героєм

• написання листа літературному герою

• елемент драматизації

• словесний малюнок

• психологічний аналіз рис характеру та особливостей героя.

Структурно-опорна схема

«Заняття з художньо-мовленнєвої діяльності» (провідна форма роботи з художньою літературою) (за А.М.Богуш)

 

№ п/п Вид Тип
1. Читання і розповідання казок Фронтальне (з усією групою)
2. Читання оповідань морально-етичної та гумо­ристичної спрямованості Фронтальне, групове
3. Заучування віршів Індивідуальне
4. Розігрування забавлянок, потішок, пісень Групове, індивідуально-групове
5. Ігри-драматизації Групове, індивідуально-групове, фронтальне
6. Етичні бесіди Індивідуальне, фронтальне
7. Узагальнені бесіди (про письменників, улюбле­них героїв тощо) Фронтальне
8. Показ різних видів театрів: театр іграшок, ті­ньовий, картонажний, байковий, магнітний, ляльковий, живих тіней Групове, фронтальне
9. Показ діафільмів Групове, фронтальне
10. Перегляд телепередач Групове, фронтальне
11. Театралізовані ігри Індивідуально-групове, групове
12. Ігри за сюжетом художніх творів Індивідуально-групове, групове
13. Інсценування художніх творів Групове
14. Прослуховування платівок Фронтальне

 

Структурна блок-схема

«Бесіда за змістом художніх творів»(за А.М.Богуш)

· Бесіда як відтворення прочитаного

· Бесіда за запитаннями автора твору

· Бесіда в зв’язку з прочитаним

· Бесіда морально-оцінювального змісту

· Бесіда, спрямована на з'ясування розуміння засобів художньої виразності твору

· Бесіда на розуміння дітьми жанрів твору

· Етична бесіда

· Узагальнювальна бесіда («Мої улюблені книги», «Мої улюблені ка­зки»)

· Бесіда за творами одного письменника

· Тематична бесіда про письменників

· Бесіда, спрямована на з'ясування композиційної структури твору

· Літературна вікторина

· Бесіда порівняльного характеру за кількома творами одного (або різних) жанрів

• Визначіть, з дітьми якого віку доцільно проводити кожен із вищеза­значених видів бесід за змістом художніх творів.

• Наведіть приклади тематики кожного Із видів бесід за змістом художніх творів

• Складіть серію запитань та передбачуваних відповідей до одного із ви­дів бесід (на вибір).

Структурно-опорна схема

«Етична бесіда у дошкільному навчальному закладі»

• Проаналізуйте види етичних бесід у дошкільному навчальному закладі та визначте тематику у залежності від виду та віку дітей.

Структурно-опорна схема

«Методика проведення етичної бесіди»

 


 




Переглядів: 9771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вислови про мову, мовлення | МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.