МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ
• Опис конкретного факту, розповідь вихователя, запитання, педагогічна оцінка;
• читання поетичного твору, оповідання на морально-етичну тему;
• розповідь дітей про бачене, пережите;
• розгляд ілюстрацій, картин, уривків діафільмів;
• розповіді-загадки, моральні задачі, ситуації, прислів'я, приказки, порівняння;
• ігрові прийоми, елементи ігор-інсценівок, драматизування, вікторини
Структурно-опорна схема
«Види театралізованої діяльності дошкільників»
Структурно-опорна таблиця
«Види театру»
Спосіброзміщенняігровогоматеріалу
| Ігровий матеріал
|
маріонетка
| топотушка
| смикунчики
| ляльки
| іграшки
| ляльки бі-ба-бо
| картинки
| фланелеграф
| пальчиковийтеатр
| кокони
| тіньовий театр
|
| Ширма
| Театр маріонеток
| Ляльковий театр
| —
| —
| Пальчико-вий театр
| —
| —
| Стіл
|
—
| —
| —
| —
| —
| Екран
| —
| —
| —
| —
| —
| —
| Театр на фланеле-граф
|
| Тіньовий театр
| Фланелеграф
| —
| —
| —
| —
| —
| —
|
|
| Завдання для самостійної роботи
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|