Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види навчально-дослідних завдань на самостійно – обрану тему (на вибір)

1. Дайте письмовий аналіз тематичної програми А.Богуш «Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку» із художньо-мовленнєвої діяльності.

2. Випишіть змістову характеристику художньо-мовленнєвої діяльності (у вигляді табли­ці) з навчально-методичного посібника А.Богуш «Мовленнєвий компонент дошкільної осві­ти» (Одеса, 2004).

3. Складіть анотацію на посібник Н.Гавриш «Художнє слово і дитяче мовлення» (К., 2005). Зробіть виписки, які стосуються змістових ліній художньо-мовленнєвої діяльності (С. 28-30; 95-96; 116-124).

4. Проаналізуйте у плані роботи однієї вікової групи використання літературних творів Лесі Українки, Т.Шевченка, І.Франка. Дайте оцінку іх доцільності, доступності.

5. Складіть конспект занять:

• читання художнього твору;

• розповідання казки;

• бесіда про письменника;

• розігрування малих жанрів фольклору;

• етична бесіда.

6. Складіть анотацію на 2—3 дитячі книги за планом:

• Назва книги, автор.

• Короткий зміст.

• Ілюстрації, види їх.

• Методичні прийоми роботи з книгою в кожній віковій групі.

7. Розробіть орієнтовну тематику етичних бесід у дошкільному закладі.

8. Випишіть зачини та кінцівки казок.

9. Складіть тексти ігор за сюжетами літературних творів та театралізовані ігри.

10. Розробіть сценарії:

• літературного ранку чи вечора;

• інсценування художнього твору.




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ | Практичний вимір на педагогічну практику

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.