Види навчально-дослідних завдань на самостійно – обрану тему (на вибір)
1. Дайте письмовий аналіз тематичної програми А.Богуш «Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку» із художньо-мовленнєвої діяльності.
2. Випишіть змістову характеристику художньо-мовленнєвої діяльності (у вигляді таблиці) з навчально-методичного посібника А.Богуш «Мовленнєвий компонент дошкільної освіти» (Одеса, 2004).
3. Складіть анотацію на посібник Н.Гавриш «Художнє слово і дитяче мовлення» (К., 2005). Зробіть виписки, які стосуються змістових ліній художньо-мовленнєвої діяльності (С. 28-30; 95-96; 116-124).
4. Проаналізуйте у плані роботи однієї вікової групи використання літературних творів Лесі Українки, Т.Шевченка, І.Франка. Дайте оцінку іх доцільності, доступності.
5. Складіть конспект занять:
• читання художнього твору;
• розповідання казки;
• бесіда про письменника;
• розігрування малих жанрів фольклору;
• етична бесіда.
6. Складіть анотацію на 2—3 дитячі книги за планом:
• Назва книги, автор.
• Короткий зміст.
• Ілюстрації, види їх.
• Методичні прийоми роботи з книгою в кожній віковій групі.
7. Розробіть орієнтовну тематику етичних бесід у дошкільному закладі.
8. Випишіть зачини та кінцівки казок.
9. Складіть тексти ігор за сюжетами літературних творів та театралізовані ігри.