МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 4.1. Навчання елементів грамотиПитання для обговорення 1. Теоретичні засади навчання дітей дошкільного віку грамоти (психолого-педагогічні, лінгвістичні). 2. Підготовка дітей до навчання грамоти в дошкільному закладі: формування звукового аналізу слів; ознайомлення зі звуком, складом, наголосом, словом, реченням. 3. Підготовка руки дитини до письма. 4. Наступність і перспективність з навчання дітей рідної мови у дошкільних закладах освіти та першому класі школи. 5. Мовленнєва готовність дітей до школи. Основні категорії та поняття Підготовка до навчання грамоти, аналітико-синтетичний метод, звуковий аналіз, мовленнєва підготовка, мовленнєва готовність, наступність, перспективність, підготовка руки дитини до письма. Вислови про мову, мовлення Рідна мова — це перша умова, щоб учні проходили науку свідомо. С.Русова. Бути готовим до школи вже сьогодні — не означає вміти читати, писати й рахувати. Бути готовим до школи — означає бути готовим усього цього навчатися. Л.Венгер. Поки дитина невідчула аромату слова, не побачим його найтонших відтінків, — не можна взагалі починати навчання грамоти... В. Сухомлинський. Процес навчання письма й читання буде легким, якщо грамота стане для дітей яскравим, захоплюючим шматком життя, сповненим яскравими образами, звуками, мелодіями. В. Сухомлинський. Я буду так вводити малюків у навколишній світ, щоб вони кожного дня відкривали в ньому щось нове, щоб кожен наш крок був мандрівкою до джерела мислення й мови — до чудової краси природи. Дбатиму, щоб кожний мій вихованець зростав мудрим мислителем і дослідником. В. Сухомлинський. Наступність — це навчання рідної мови вже на вищій сходинці, яке будується з опорою на мовний і мовленнєвий досвід дитини, набутий у дитячому садку. Л.Калмикова. Мовна підготовка дітей до школи не може бути повноцінною б& належного рівня розвитку мовлення. А.Богуш. Формування у дошкільників свідомого ставлення до мови, елементів усвідомленої оцінки і контролю — актуальне завдання сучасного навчання, розв'язання якого дасть змогу втілити наступність двох початкових ланок освіти — дошкільних дитячих закладів і початкової школи. А.Богуш. Завдання для самостійної роботи
|
||||||||
|