Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теми лабораторних занять

4. Обстеження мовленнєвої готовності дітей до школи — 2 год.

Завдання для самостійної роботи

• Складіть перелік індивідуальних, індивідуально-групових, групових та фронтальних занять на місяць з розділів «Розвиток мовлення», «Ознайом­лення з навколишнім», «Художня література» для кожної з вікових груп — 1 год.

• Розробіть анотацію до однієї з дидактичних сюжетних картин за схе­мою:

1) назва серії; автор, місце, рік видання;

2) назва картини;

3) короткий зміст картини; 4)словник;

5) методичні рекомендації: а) молодша група; б) середня; в) старша — 2 год.

• Складіть план роботи творчої групи на тему: «Шляхи активізації мов­леннєвої діяльності старших дошкільників» — 2 год.

• Складіть перспективний тематичний план на квартал для однієї з віко­вих груп на тему: «Дидактичні ігри з розвитку мовлення» — 1 год.

Тема 12. Спільна робота дошкільного закладу і сім′ї з розвитку мовлення дітей

Роль сім'ї в розвитку мовлення, реалізації вимог базового компонента дошкільної освіти, мовленнєвій підготовці дитини до школи. Єдність вимог дошкільного навчаль­ного закладу й сім'ї до культури дитячого мовлення. Завдання дошкільних заклади у роботі з сім'єю щодо реалізації мовленнєвого аспекту БКДО. Форми й зміст роботи дитячого садка й сім'ї з розвитку мовлення дітей, які відвідують дошкільні заклади, та тих, які виховуються вдома.

Теми семінарських та практичних занять

1. Шляхи вдосконалення мовленнєвого розвитку у національному дошкільному закладі (у формі педагогічного рингу) — 2 год.

Завдання для самостійної роботи

• Розробіть план проведення батьківських зборів на теми: «Мовлення ваших дітей» — молодша група;

«Як задовольнити чомучок?» — середня група; «Готуємось до школи» — старша група — 2 год.

• Складіть педагогічні поради для батьків «Книга в житті вашої дитини», «Комп'ютер і діти» — 1 год.

• Складіть план роботи лекторію на рік «Школа молодої матері» для ма­терів, діти яких не відвідують дошкільні заклади (вік дітей до 4 років). До плану введіть роботу з розвитку мовлення, ознайомлення з довкіллям, ху­дожньою літературою — 2 год.

• Складіть план підготовки та проведення батьківської конференції на тему «Мовленнєва підготовка дітей до школи» — 2 год.

• Розробіть анкету для батьків «Місце дитячої книги у сім'ї» — 1 год.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Педагогічний менеджмент в організації навчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освіти | Змістовий модуль І. Теоретико-методологічні засади теорії та методики розвитку мови

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.