Тема 11. Педагогічний менеджмент в організації навчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освіти
Сутність і завдання педагогічного менеджменту в організації навчально-мовленнєвої діяльності в дошкільному закладі освіти.
Роль старшого вихователя й завідуючої в організації роботи з розвитку мовлення в дошкільному закладі. Форми роботи старшого вихователя й завідуючої. Шляхи підвищення кваліфікації вихователів. Відкриті заняття й режимні моменти з розвитку мовлення, доповіді, консультації, робота методичного об'єднання з розвитку мовлення. Творчі групи.
Планування й облік роботи з розвитку мовлення в календарному, річному і місячних планах. Педагогічний контроль і методична допомога старшого вихователя й завідуючої з розвитку мовлення. Обладнання педагогічного кабінету з розвитку мовлення. Схема контролю, методичні розробки, анотації. Вивчення й узагальнення передового педагогічного досвіду роботи вихователя з розвитку мовлення. Тематичні обліїсові щоденники.
Питання методики навчання дітей рідної мови у роботі методичних кабінетів відділів освіти. Форми роботи, їх характеристика. Робота з активом.
Теми семінарських та практичних занять
1. Мовленнєва готовність дітей до школи (у формі батьківської конференції) 2 год.