![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 10. Навчання елементів грамотиПоняття навчання грамоти. Теоретичні засади навчання грамоти (лінгвістичні, психолого-педагогічні). Короткий історичний огляд методів навчання грамоти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці (КД.Ушинський, М.Монтесорі, Макіндер, Жакото). Сучасні варіанти методик навчання грамоти дітей дошкільного вису. Характеристика «Абеток» для дошкільників. Підготовка дітей до навчання грамоти в дошкільному закладі освіти: формування звукового аналізу слій; ознайомлення зі звуком, складом, словом, реченням, наголосом. Підготовка руки дитини до письма. Формування графічних навичок письма, їх відмінність від навичок малювання. Завдання й зміст підготовки руки дитини до письма. Гігієнічні й педагогічні вимоги до організації занять. Ознайомлення дітей із зошитом. Специфіка занять з підготовки руки дитини до письма й методика їх проведення у випускній групі дошкільного закладу. Вправи в зошиті. Види й характеристика наочних, дидактичних посібників, методика їх використання в процесі навчання грамоти. Наступність і перспективність з навчання дітей рідної мови в дошкільних закладах освіти та першому класі школи. Форми і методи забезпечення наступності і перспективності з навчання дітей та учнів рідної мови. Мовленнєва готовність дітей до школи. Діагностика мовленнєвої готовності даей до школи. Теми семінарських та практичних занять 1. Теоретичні засади навчання грамоти — 2 год. 2. Підготовка до навчання грамоти в дошкільному закладі освіти — 2 год. 3. Підготовка руки дитини до письма — 2 год. 4. Планування й облік роботи з розвитку мовлення у дошкільному закладі — 2 год. Теми лабораторних занять 1. Спостереження занять з навчання дітей елементів грамоти, з підготовки руки дитини до письма, аналіз їх — 2 год. 2. Моделювання ситуацій проведення занять з підготовки руки дитини до письма за складеними конспектами занять — 2 год. 3. Складання планів навчально-виховної роботи (планування роботи з розвитку мовлення на заняттях і в повсякденному житті) — 2 год. Завдання для самостійної роботи • Випишіть 5 дидактичних ігор з розвитку звукового аналізу слів та навчання грамоти — 1 год. • Складіть бібліографічний покажчик азбук для дітей 6-7 років, виданих за останні 5 років — 1 год. • Розробіть конспекти занять: а) з розвитку звукового аналізу слів для середньої та старшої груп; б) на ознайомлення дітей з буквою; в) з навчання дітей читання — 2 год. • Розробіть зіставний аналіз змісту, навчання дітей грамоти в дошкільному закладі і 1 класі школи — 2 год.
|
||||||||
|