Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теми семінарських та практичних занять

1. Характеристика художньо-мовленнєвої діяльності як педагогічної категорії — 2 год.

2. Методика читання й розповідання художніх творів на заняттях — 2 год.

3. Використання художньої літератури в повсякденному житті — 2 год.

Теми лабораторних занять

1. Спостереження та аналіз роботи з організації художньо-мовленнєвої діяльності в повсякденному житті — 2 год.

Завдання для самостійної роботи

Дайте письмовий аналіз програми з художньо-мовленнєвої діяльності, вміщеної в авторській програмі А.М.Богуш «Витоки мовленнєвого розвит­ку дітей дошкільного віку» (К.,1997) — 2 год.

• Випишіть змістову характеристику художньо-мовленнєвої діяльності (у вигляді таблиці) з навчально-методичного посібника А.Богуш «Мовленнє­вий компонент дошкільної освіти» (Одеса, 2004) — 1 год.

• Складіть анотацію на посібник Н.Гавриш «Художнє слово і дитяче мов­лення» (К., 2005). Зробіть виписки, які стосуються змістових ліній худож­ньо-мовленнєвої діяльності (С. 28—30; 95—96; 116—124) — 2 год.

• Випишіть зачини та кінцівки казок — 1 год.

• Розробіть сценарії:

а) літературного ранку чи вечора;

б) інсценування художнього твору — 2 год.

Змістовий модуль IV. Спільна робота дошкільного закладу, школи і сім'ї з розвитку мовлення дітей




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми лабораторних занять | Тема 10. Навчання елементів грамоти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.285 сек.