1. Характеристика художньо-мовленнєвої діяльності як педагогічної категорії — 2 год.
2. Методика читання й розповідання художніх творів на заняттях — 2 год.
3. Використання художньої літератури в повсякденному житті — 2 год.
Теми лабораторних занять
1. Спостереження та аналіз роботи з організації художньо-мовленнєвої діяльності в повсякденному житті — 2 год.
Завдання для самостійної роботи
• Дайте письмовий аналіз програми з художньо-мовленнєвої діяльності, вміщеної в авторській програмі А.М.Богуш «Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку» (К.,1997) — 2 год.
• Випишіть змістову характеристику художньо-мовленнєвої діяльності (у вигляді таблиці) з навчально-методичного посібника А.Богуш «Мовленнєвий компонент дошкільної освіти» (Одеса, 2004) — 1 год.
• Складіть анотацію на посібник Н.Гавриш «Художнє слово і дитяче мовлення» (К., 2005). Зробіть виписки, які стосуються змістових ліній художньо-мовленнєвої діяльності (С. 28—30; 95—96; 116—124) — 2 год.
• Випишіть зачини та кінцівки казок — 1 год.
• Розробіть сценарії:
а) літературного ранку чи вечора;
б) інсценування художнього твору — 2 год.
Змістовий модуль IV. Спільна робота дошкільного закладу, школи і сім'ї з розвитку мовлення дітей