МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Керування ресурсамиНайважливіші ресурси КС – це пам’ять і процесорний час. Процесор може ____ працювати, виконуючи команди __ програм. Для того, щоб CPU міг звернутись до програм та даних ІІ групи їх треба спочатку переписати в пам’ять І групи. Під організацією пам’яті ми розуміємо те, яким чином представляється і використовується основна пам’ять. При цьому виникають такі можливості: 1) однопрограмін системи; 2) багатопрограмні системи з фіксованими розділами пам’яті з трансляцією та програмних завантаженням модулів в абсолютних адресах; 3) багатопрограмні системи з фіксованими розділами пам’яті, але з трансляцією та завантаженням модулів, які переміщаються; 4) багатопрограмні системи із змінними розділами пам’яті; 5) системи із свопінгом, тобто системи із сторінковою організацією пам’яті і обміном сторінками. Стратегії керування пам’яті визначають, яким чином буде працювати пам’ять конкретної системи при різних підходах до вирішення таких питань: 1) коли треба розміщувати нову програму в пам’яті; 2) ми будемо розміщувати нову програму в пам’ять тоді, коли система буде сама про це просити; будемо намагатись випередити запити системи; 3) в яке місце ОП ми будемо розміщувати чергову програму для виконання; 4) програми в ОП ми будемо розміщувати як можна більш щільно, щоди звести до мінімуму затрати пам’яті, чи будемо прагнути до найшвидшого розміщення програм, щоби звести до мінімуму витрати комп’ютерного часу; 5) якщо в ОП необхідно розмістити нову програму, а ОП в біжучий момент буде заповнена, то яку з інших програм треба вивести із пам’яті: ту, яка в пам’яті довше, ніж інші, або ту, яка використовується найменш часто, або ту, яка довше за ініші не використовується? Існують системи, які орієнтовані на реалізації кожної з таких стратегій керування пам’яттю. Всі стратегії направлені на те, щоб забезпечити найкраще можливе її використання. Стратегії керування пам’яттю поділяються на такі категорії: 1) стратегії вибірки 2) стратегії розміщення 3) стратегія заміщення. Визначає, яки блок програм або даних треба виштовхувати з ОП, щоб звільнити місце для нових програм або даних.
|
||||||||
|