Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 7. реклама на місті продажу

Засоби реклами на місці продажу: типи, вимоги до форм і змісту.

Форми внутрішньої магазинної реклами. Вітрина як засіб реклами. Переваги рекламного показу товарів у вітрині у порівнянні з іншими видами реклами. Послідовний та тематичний покази товарів у вітрині. Основні принципи організації рекламного показу товарів. «Торгуючі» та «престижні» вітрини. Закриті та відкриті вітрини. Динамічні витрати. Внутрішні вітрини в магазині. Задник вітрини. Роль кольору під час показу товарів у вітрині. Використання рекламних текстів та цінників у вітрині. Методи розподілу вітрин між відділами. Фактори, які визначають частоту зміни оформлення вітрини.

Демонстрація та показ товарів у магазині як засіб реклами. Принципи організації показу товарів у торговельному залі. Порівняльна характеристика способів показу та викладки товарів у магазині. Схожість та відмінності між демонстрацією товарів та самплінгом.

Форми інформації та приваблення уваги цільової аудиторії до місця продажу: курси, кружки, лекції та доповіді для покупців, показ мод виступи знаменитостей, театральні сценки, кукольний театр, циркові програми, «менсендвіч» та інші.

Використання зображувальних засобів реклами на місці продажу: вивіска, рекламні щити, проспекти, інструкції, рекламні листівки, цінники, каталоги та інше. Внутрішньомагазинна радіо- і телевізійна реклама.

Тема 8.міжнародна реклама

Міжнародна реклама, схожість і специфічні відмінності від реклами на внутрішньому ринку. Фактори, які впливають на вибір рекламної стратегії на зарубіжних ринках. Труднощі міжнародної реклами у зв'язку з специфікою споживачів, більш високою невизначеністю навколишнього середовища. Правові обмеження та норми в сфері реклами в деяких країнах світу Західної Европи.

Особливості створення реклами для зарубіжних ринків. Вплив культурних традицій на вибір мотиву споживачів у міжнародній рекламі. Проблеми інтерпретації рекламних текстів для зарубіжної цільової аудиторії. Класичні приклади кращої зарубіжної реклами.

Особливості планування реклами на міжнародному рівні. Організація рекламної діяльності на зовнішньому ринку. Фактори, які визначають вибір підприємством послуг рекламного агентства за кордоном.




Переглядів: 598

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. поштова реклама | Тема 9. Управління рекламною діяльністю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.