Система управління рекламною діяльністю (СУРД) як складова частина системи управління маркетингу. Цілі функціонування СУРД. Об’єкти та суб’єкти управління в СУРД. Функціональна структура СУРД: система інформаційного забезпечення реклами, система планування рекламної діяльності, система організації рекламної діяльності, система контролю реклами.
Система інформаційного забезпечення рекламної діяльності як складова частина системи маркетингової інформації та підсистема СУРД. Джерела зовнішньої та внутрішньої маркетингової інформації. Її використання в управлінні рекламою.
Система планування рекламної діяльності як елемент системи маркетингового планування і підсистема СУРД. Ієрархічна система цілей підприємства і місце у ній рекламних цілей. Оперативне планування рекламної діяльності. Планування рекламної кампанії. Оперативний аналіз виконання рекламних планів.
Поняття системи організації рекламної діяльності. Організація як процес практичної реалізації розроблених планів. Організація діяльності рекламного агентства. Функції, які здійснює рекламне агентство. Традиційна структура рекламного агентства. Критерії оптимального вибору підприємством рекламного агентства. Основні проблеми налагодження взаємодії підприємства та рекламного агентства. Структура та функції рекламної служби фірми комунікатора.
Поняття системи контролю рекламної діяльності. Основні цілі контролю. Основні типи контролю: зовнішній і внутрішній. Рівні контролю: підрозділ фірми,фірма,державний та суспільний контроль.