МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок розмірів модельного комплектуУ процесі охолодження виливка розміри його зменшуються. Це явище називається ливарною усадкою. Тому розміри моделей і стрижневих ящиків при їхнім проектуванні і виготовленні потрібно визначати з урахуванням усадки сплаву, з якого виготовляють виливки. Величина усадки виливків з різних сплавів наведена в таблиці 3.8. У складних виливках, що мають порожнини і ребра, ливарна усадка в результаті гальмування її з боку форми і стрижнів виходить неповною. Практика показує, що заздалегідь урахувати ці особливості досить важко.
Таблиця 3.8 - Значення ливарної усадки сплавів для виливків різної складності і розмірів
Розрахунок розмірів модельного комплекту проводиться по формулі
, (3.1)
де LM - номінальний розмір моделі, мм; LО - розрахунковий розмір виливка, мм; У - усадка сплаву виливка, %; ТМ – допуск на розмір моделі, мм. Розміри робочих порожнин стрижневих ящиків і моделей повинні враховувати також товщину шару протипригарної фарби, яка буде наноситися на порожнину форми і поверхню стрижня.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|