МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вибір матеріалу для виготовлення модельного комплекту
Залежно від кількості виливків і необхідних показників їхньої точності і шорсткості поверхонь, моделі і стрижневі ящики можуть виготовлятися з різних матеріалів. Матеріал для модельного комплекту вибирають залежно від типу виробництва і серійності замовлення на виготовлення виливків [2] (таблиця 3.9).
Таблиця 3.9 – Галузь використання та приблизний термін експлуатації модельних комплектів
Продовження таблиці 3.9
Питання для самостійного пророблення 1) За якими ознаками класифікують модельні комплекти? 2) Як визначити точність модельного комплекту? 3) Чому модельні комплекти для масового виробництва виливків повинні мати підвищену точність? 4) Яке призначення стержньових знаків і зазорів між знаковими частинами стержня і форми? 5) Залежно від чого призначаються розміри вертикальних і горизонтальних стрижневих знаків і зазорів знакових частин? 6) У чому відмінність вільної усадки від утрудненої? 7) Чим керуються при виборі матеріалу для виготовлення модельного комплекту?
РОЗМІРНІ ЛАНЦЮГИ В РОЗРАХУНКАХ ЛИВАРНОЇ ОСНАстки
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|