МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Київ – 2011Кафедра теорії та історії держави і права ІМЕНІ ВАДИМА ГЕТЬМАНА КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ З Р А З О К З Р А З О К Заява З Р А З О К Рівень знань щодо предмета дослідження та змісту курсової роботи, виявлений студентом під час її усного захисту. Курсова робота допускається до усного захисту за умови, що її попередня (до усного захисту) оцінка за висновками наукового керівника становить не менше 40 балів. Під час усного захисту студенту може бути виставлено від 0 до 20 балів. У разі неявки студента на усний захист без поважної причини попереднє оцінювання курсової роботи не враховується і підсумкова оцінка за таку роботу виставляється "0" балів. Студент у процесі усного захисту дає правильні відповіді на всі запитання, виявляє високий рівень знань щодо теми курсової роботи, добре орієнтується у змісті своєї роботи, упевнено викладає її основні положення, висновки, правильно аргументує власну позицію – 20 балів. Студент під час захисту виявляє належний рівень знань щодо теми курсової роботи, дає правильні відповіді на поставлені запитання, проте не завжди упевнений в аргументації, чи не завжди коректно її формулює – 15 балів. Студент під час захисту виявив належний рівень знань щодо теми курсової роботи та її змісту, відповіді на поставлені запитання дає, переважно, правильно, однак допускає певні неточності у визначеннях правових категорій, не завжди належно обґрунтовує свою позицію чи інші положення роботи – 10 балів. Під час усного захисту курсової роботи студент допускає істотні помилки у відповідях, не зовсім добре орієнтується за змістом роботи – 5 балів. Під час усного захисту студент неспроможний аргументувати положення роботи, погано знає її зміст, дає неправильні відповіді або не в змозі відповісти на поставлені запитання – 0 балів.
ПЕРЕВЕДЕННЯ ОТРИМАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В ОЦІНКИ ЗА ШКАЛОЮ ECTS:
Додаток 1
Завідувачу кафедри теорії та історії держави і права професору Шульженку Ф.П. студента (ки) 1 курсу (гр. 1) спеціальності 6402 “Правознавство” денної (заочної) форми навчання ПІП (повністю)
Прошу затвердити мені тему курсової роботи „Форми держави у сучасному світі“ (№ теми за переліком – ____) з навчальної дисципліни „Теорія держави і права“.
Дата Підпис студента Прізвище І.П.
Додаток 2
Приклад розгорнутого плану курсової роботи за темою "Предмет та методологія теорії держави та права" Вступ……………………………………………………………………………………………..….…….3 1. Предмет науки теорії держави та права………………………………………………………...….…5 1.1. Поняття та значення предмета і метода науки ……………………………………. ………..….…5 1.2. Загальна характеристика предмета теорії держави і права ……………………………………….9 1.3. Відмінність предмета теорії держави і права від предметів інших теоретико-історичних наук ……………………………………………………………………………………………………..………12
2. Методологія теорії держави і права …………………………………………………….………...….16 2.1. Поняття метода теорії держави і права …………………………..………………….……………..16 2.2. Класифікація методів теорії держави і права ……………………………………………….….….18
Висновки……………………………………………………………………………..……………………25 Список використаних джерел…………………………………………………………..………………..26 Додатки………………………………………………………………………………..…………………..28
Додаток 3
Курсова робота "ФОРМИ ДЕРЖАВИ У СУЧАСНОМУ СВІТІ"
Виконав: студент(ка) ___ курсу, ___ групи юридичного факультету денної ( заочної) форми навчання ПІП
Науковий керівник: посада,ПІП
Додаток 4
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|