Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ступінь розкриття теми.

Використання та аналіз наукової літератури щодо предмета дослідження.

ІІІ. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ

Підсумкова оцінка за курсову роботу виставляється в межах 100-бальної системи за наступними критеріями:

1. Чіткість визначення мети і завдань роботи:

- мета і завдання визначені чітко, коректно, згідно з предметом дослідження – 10 балів;

- мета і завдання визначені не досить чітко – 5 балів;

- мета і завдання в роботі не визначені, або сформульовані не чітко, або не узгоджені з предметом дослідження – 0 балів.

2. Ступінь використання основних методів наукового пізнання під час виконання роботи:

- основні методи наукового пошуку (діалектичний, історичний системно-функціональний, логічний, порівняльний) використані студентом під час підготовки курсової роботи повною мірою, про що свідчить і структура, і зміст роботи – 10 балів;

- основні методи наукового пошуку (діалектичний, історичний системно-функціональний, логічний, порівняльний) використані студентом неналежно – 5 балів;

- під час підготовки курсової роботи не використано основних методів наукового пізнання, або використано неналежно, або спроба їх використання не дала належних результатів щодо змісту роботи – 0 балів.

У роботі:

- використано досягнення класичної та обов‘язково сучасної юридичної думки (останні 2–3 роки видання) розглядаються різні підходи, теорії, концепції тощо, наводиться їх аналіз, порівняння з коректним посиланням на джерела – 20 балів;

- використано наукові джерела, однак обмежено, або ж не використано основних загальновідомих праць, або не використано наукових праць вітчизняних фахівців, або їх аналіз є поверховим – 10 балів;

- не використано наукових праць, або вони не стосуються предмета дослідження, або відсутні праці останніх 2 – 3-х років, або вони використані у змісті без посилань на авторів (джерела) – 0 балів.

У роботі:

- висвітлено всі, а також безпосередньо пов‘язані з ними спеціальні питання теми; при цьому зачіпаються проблемні загальнотеоретичні питання, проводиться їх аналіз та формулюються пропозиції щодо подолання проблем – 20 балів;

- належно висвітлено тільки основні проблемні питання, проводиться аналіз проблемних питань, але поверхово формулюються пропозиції щодо подолання таких проблем – 10 балів;

- недостатньо висвітлено загальнотеоретичні питання щодо теми дослідження, або предмет дослідження істотно звужено, або за змістом робота виходить за межі предмета дослідження, або аналіз проблемних питань має дещо поверховий характер – 5 балів;

- не розкрито основних питань щодо теми дослідження, або вона ґрунтується на ненаукових положеннях, або за змістом робота не відповідає структурі (плану) – 0 балів.

5. Рівень одержаних результатів, обґрунтованість, теоретична цінність висновків і пропозицій:

- результати дослідження і пропозиції чітко сформульовані, належно обґрунтовані, мають науковий характер, є самостійним здобутком студента – 10 балів;

- робота містить конкретні висновки щодо результатів дослідження, проте вони не завжди належно аргументовані, або не мають особливого теоретичного значення; або відсутні пропозиції щодо розвитку відповідних державно-правових інститутів тощо – 5 балів;

- у роботі відсутні висновки як результати дослідження, або вони є неконкретними, чи ненауковими, або не ґрунтуються на положеннях роботи (не випливають з її змісту) – 0 балів.

6. Якість оформлення роботи:

- оформлення всіх частин курсової роботи повністю відповідає встановленим вимогам (у т.ч., зокрема, оформлення посилань на джерела та списку літератури є коректними); текст роботи належно вичитано, викладено логічно та грамотно і стилістично правильно – 10 балів;

- оформлення курсової роботи у загальному відповідає вимогам, проте при цьому зустрічаються помилки чи некоректності – 5 балів;

- оформлення курсової роботи дозволяє прийняти її до захисту, проте мають місце граматичні чи стилістичні помилки, або допущено некоректності в оформленні посилань на джерела чи списку джерел, котрі мають більш системний характер – 0 балів.

Невідповідність змісту роботи її темі, або істотні порушення вимог щодо оформлення унеможливлюють позитивне оцінювання курсової роботи взагалі.


Читайте також:

  1. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  2. Біржова валютна торгівля та ступінь валютного регулювання і контролю
  3. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  4. Великі інтегровані системи.
  5. Види заробітної плати, форми і системи.
  6. Види, фактори і ступінь порушення типів місцевості.
  7. Визначати ступінь відповідності обраної регресії відображуваним на діаграмі даним.
  8. Визначення оптимальних параметрів системи.
  9. Визначення поняття системи. Економічна система як особливий клас систем
  10. Високий ступінь майстерності публічного виступу, мистецьке володіння словом.
  11. Виховна мета:сприяти формуванню професійних якостей спеціаліста правоохоронної сфери діяльності з розкриття та розслідування злочинів.
  12. Виявлення та розкриття легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом




Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕЦЕНЗУВАННЯ І ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ | Київ – 2011

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.