Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст якого з наступних мотивів створення МОП полягає у тому, що «Загального і тривалого миру можна досягти тільки на основні соціальної справедливості»?

а) гуманістичний;

б) економічний;

в) зовнішньополітичний;

г) внутрішньополітичний.

 

12. В якому році була створена Міжнародна організація з питань міграції (МОМ):


а) 1951 р.;

б) 1985 р.;

в) 1989 р.;

г) 1991 р.


Контрольні запитання множинного вибору відповідей

 

13. Всезагальна декларація прав людини містить пакет основних трудових прав людини:

а) право на працю та вільне обрання роботи;

б) на сприятливі умови праці та рівну оплату за однакову працю;

в) безкоштовна освіта та медицина;

г) на мінімальну заробітну плату, що забезпечує нормальне існування самої людини та її сім’ї;

д) створення профспілок, оплачувану щорічну відпустку.

 

14. У своїй діяльності МОП використовує наступні методи допомоги країнам-членам:

а) законодавча діяльність;

б) нормотворча діяльність;

в) здійснення технічного співробітництва;

г) боротьба зі злиденністю;

д) проведення досліджень і здійснення публікацій з проблем у сфері праці.

 

15. Міжнародний кодекс праці – це різноманітні міжнародні трудові норми, що містяться у спеціальних трудових актах:

а) наказах;

б) конвенціях;

в) розпорядженнях;

г) рекомендаціях.

 

16. Ратифікація правових актів надає право на:

а) затвердження вищим органом державної влади міжнародного правового акта;

б) юридичну силу правового акту всередині країни;

в) рівноправність з національним законодавством;

г) постійне обов’язкове застосування ратифікованих правових актів всередині країни;

д) встановлення в країні санкцій за невиконання вимог, які зафіксовані в ратифікованих правових актах.

 

17. В діяльності МОП є певна кіль­кість проблемних положень, серед яких необхідно виділити такі:

а) все ще залишається досить політизованою структурою;

б) розроблені та прийняті нею конвенції та рекомендації враховують національні особливості, традиції, менталітет народів;

в) потребує змін структура Адміністративної ради МОП (постійна кількість членів від найрозвиненіших країн);

г) досить нерівномірно представлені різні країни та регіони.

 

18. Міжнародні трудові норми охоплюють такі напрямки:

а) основні права людини у сфері праці;

б) сприяння зайнятості;

в) загальний обсяг витрачення матеріальних благ та послуг;

г) поліпшення умов праці та виробничого середовища;

д) житлові умови;

е) соціальне забезпечення трудящих.

 

19. До основних сфер діяльності МОП належать:

а) зайнятість та безробіття;

б) умови, безпека та гігієна праці;

в) заробітна плата та соціальне страхування;

г) професійна підготовка та перепідготовка кадрів.

 

20. До соціальних інститутів, за допомогою яких МОП здійснює співпрацю з усіма своїми країнами-членами, відносять:

а) дисциплінарні консультативні групи;

б) Міжнародний інститут соціально-трудових досліджень;

в) трудове законодавство;

г) трудові відносини;

д) організації працівників та підприємців.

 

21. Перед МОМ поставлені наступні завдання:

а) організація міграції біженців;

б) розвиток засобів комунікації;

в) переміщення кваліфікованих людських ресурсів;

г) швидкість розповсюдження інформації;

д) управління плановою міграцією громадян.

 

22. Позитивними наслідками міжнародної трудової міграції для країн-експортерів є:

а) експорт трудових ресурсів;

б) зменшення рівня безробіття;

в) ротація трудових ресурсів;

г) обмін висококваліфікованими фахівцями.

 

23. Негативними наслідками міжнародної трудової міграції для країн- експортерів є:

а) невеликий вибір робочої сили, особливо фахівців;

б) додаткові витрати з бюджету на підготовку нових фахівців;

в) проблема «відтоку мозків»;

г) відплив національної валюти за кордон;

д) витрати у зв’язку з необхідністю забезпечення соціального захисту прав своїх громадян за кордоном.

 

24. Негативними наслідками міжнародної трудової міграції для країн-імпортерів трудових ресурсів є:

а) втрати висококваліфікованих фахівців;

б) проблема пошуку робочого місця для місцевого населення країни;

в) прилив національної валюти із-за кордону у вигляді переказів;

г) втрати висококваліфікованих фахівців при репатріації мігрантів;

д) виникнення додаткових проблем, пов’язаних із соціальним захистом іммігрантів.

 

25. Зворотна міжнародна трудова міграція за періодичністю переміщень має наступні види:

а) щоденна;

б) щотижнева;

в) сезонна;

г) короткострокова;

д) термінова.

 

26. До економічного регулювання міжнародних міграційних процесів відноситься:

а) встановлення міграційних квот;

б) встановлення відповідних візових ставок;

в) регулювання заробітної платні мігрантів;

г) встановлення межі можливостей міграції;

д) встановлення митних внесків або бар’єрів.

 

27. Адміністративно-правове регулювання міжнародної міграції передбачає:

а) встановлення митних внесків, бар’єрів;

б) встановлення міграційних квот;

в) встановлення межі можливостей міграції;

г) встановлення правових норм, які згладжують суперечливі моменти.

 

ТЕСТИ

з дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини» для студентів ІІІ-ІV курсів усіх спеціальностей усіх форм навчання

Укладачі:

викладачі кафедри управління персоналом і економіки праці:




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Т. 13 РОЗВИТОК І РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ІЗ ВРАХУВАННЯМ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ | Т.І. Богданова, канд. екон. наук, доц.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.