МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||
Т. 13 РОЗВИТОК І РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ІЗ ВРАХУВАННЯМ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУКонтрольні запитання одиничного вибору відповідей 1. В якому році була створена Міжнародна організація праці (МОП): а) 1920 р.; б) 1945 р.;
в) 1946 р.; г) 1919 р.
2. Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права людини було схвалено Генеральною Асамблеєю ООН у: а) 1945 р.; б) 1956 р.;
в) 1966 р.; г) 1970 р.
3. Трудові права людини сформульовані ширше у: а) Декларації прав людини; б) Пакті про економічні, соціальні та культурні права людини.
4. Найвищий орган міжнародної організації праці (МОП) – це: а) адміністративна рада; б) міжнародне бюро праці (МБП); в) міжнародна конференція праці; г) міжнародний інститут соціально-трудових досліджень; д) міжнародний навчальний центр.
5. Який орган є постійним секретаріатом МОП: а) міжнародний навчальний центр; б) міжнародне бюро праці (МБП); в) міжнародний інститут соціально-трудових досліджень; г) міжнародна конференція праці; д) адміністративна рада.
6. Виконавчий орган МОП – це: а) міжнародний навчальний центр; б) міжнародне бюро праці (МБП); в) адміністративна рада; г) міжнародна конференція праці; д) міжнародний інститут соціально-трудових досліджень. 7. Загальний напрямок діяльності МОП визначає: а) Міжнародна конференція праці; б) Адміністративна рада; в) Міжнародне бюро праці; г) Галузеві комітети.
8. Основні цілі та завдання МОП були визначені: а) Філадельфійською декларацією; б) Конституцією МОП; в) Лігою Націй; г) Статутом МОП.
9. Ратифікації підлягають: а) розпорядження б) рекомендації; в) накази; г) конвенції.
Який з наступних мотивів створення МОП полягає в неприйнятності існування експлуатації, соціальної несправедливості, важких умов та життя? а) гуманістичний; б) економічний; в) зовнішньополітичний; г) внутрішньополітичний.
|
|||
|