МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Вправа № 1Замініть виділені частини речення герундіальними зворотами, використовуючи прийменники, подані в дужках. Перекладіть речення українською мовою.
1. She could not even think that the operation might be postponed. (of) 2. There was a little hope that James would return on the same day. (of) 3. When he reached his destination, he sent a telegram home to say that he had arrived safely. (on) 4. I don’t mind if you walk to the underground station with me. 5. Tom was afraid that he might be late. (of) Вправа № 2 Розкрийте дужки, використовуючи дієприкметник теперішнього (Participle I) або минулого (Participle II) часу. Перекладіть речення українською мовою. 1. We listened to the Ukrainian folk song … (to sing) by the girls. 2. Who is that student … (to do) his homework at that table? 3. I am … (to interest) in this subject. 4. We live in a house … (to build) last year. 5. The girl … (to wash) the floor is my sister. Вправа № 3 Розкрийте дужки, використовуючи правильну форму дієприкметника. Перекладіть речення українською мовою.
1. … (to look) through some magazines, I came across an interesting article about UFO. 2. … (to show) the wrong direction, the travelers soon lost their way. 3. … (to do) his homework, he went for a walk. 4. Yesterday we were at the conference … (to organize) by our students. 5. She went to work, … (to leave) the child with the nurse.
Вправа № 4 Виберіть потрібний сполучник. Перекладіть речення українською мовою. 1. This car is fast. In addition to/However, it is very expensive. 2. It’s John’s birthday, so/for example he is having a party. 3. You can park your car in the long-term car park in addition/and take the shuttle bus to the airport. 4. The customer service manager is on holiday this week. Therefore/Furthermore, we will be passing on your complaint to her assistant. 5. We got up early in order/so that be on time for the flight.
Вправа № 5 Заповніть пропуски в реченнях словами, поданими в рамці. Перекладіть речення українською мовою.
A. The hotel is situated on ………. B. The park’s designed around one ………. idea. C. We consider the ………. when choosing a site. D. The theme park has a ………. ticket system. E. We had to ………. some major obstacles. F. Increasing prices could ………. complaints. G. The amusement park has four ……….
|
|||||||||
|