Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправа № 7

Дайте відповіді на запитання до тексту.

 

1. What is the most widespread form of business tourism?

2. How many delegates does the conference of the European Society of Cardiology attract?

3. How do the businesses operating in the cities in which conferences take place benefit from business tourism?

4. What are the reasons for holding corporate meetings?

 

ВАРІАНТ 3

Вправа № 1

Замініть виділені частини речення герундіальними зворотами, використовуючи прийменники, подані в дужках. Перекладіть речення українською мовою.

1. The place was so picturesque that he thought that he would come to live there. (of)

2. They gave up the idea that they would find work. (of)

3. The girls were afraid that they might miss the train. (of)

4. Do you mind if I smoke here?

5. When Robert came home from the college,he felt very happy. (on)

 

Вправа № 2

Розкрийте дужки, використовуючи дієприкметник теперішнього (Participle I) або минулого (Participle II) часу. Перекладіть речення українською мовою.

1. The exercises … (to do) by the pupils were easy.

2. Look at the beautiful flowers … (to gather) by the children.

3. When we came nearer, we saw two boys … (to come) towards us.

4. As for me, this book is very… (to bore).

5. The … (to lose) book was found at last.

 

Вправа № 3

Розкрийте дужки, використовуючи правильну форму дієприкметника. Перекладіть речення українською мовою.

 

1. … (to write) his first book, he could not help worrying about the reaction of the critics.

2. … (to translate) by a good specialist, the story preserved all the sparkling humour of the original.

3. … (to sit) near the fire, he felt very warm.

4. While … (to use) a needle, you should be careful not to prick your finger.

5. Nobody saw the things … (to keep) in that box.

 

Вправа № 4

Виберіть потрібний сполучник. Перекладіть речення українською мовою.

1. All in all/Although Simon is young, he is very sensible.

2. I screamed when/then I saw a spider in the bath.

3. Some animals, such as/moreover bears hibernate during the winter months.

4.We have checked your credit rating and found it to be insufficient. As a result/Although we are not able to give you a credit card at this time.

5. As/Because that the house is old, it can get very cold in winter.

 




Переглядів: 344

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа № 6 | Вправа № 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.