Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Р Е Ц Е Н З І Я

_________________________________________________________________________

1. Актуальність теми, доцільність розробки

 

 

________________________________________________________________________

2. Відповідність роботи завданню по змісту і обсягу

 

 

_______________________________________________________________________

3. Приклади розробок розділів та питань, виконаних на належному науково-теоретичному, організаційному або практичному рівні.

 

_______________________________________________________________________

4. Повнота та рівень використання діючих нормативно-технічних документів

 

_______________________________________________________________________

5. Повнота та рівень використання науково-технічної літератури

 

 

________________________________________________________________________

6. Якість оформлення пояснювальної записки (включаючи грамотність викладання та графічної частини)

 

________________________________________________________________________

7. Недоліки і зауваження по розділах і кресленнях роботи

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

В И С Н О В К И

Підготовленість курсанта до самостійної інженерної роботи_____________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка проекту___________________________________________________________

(відмінно, добре, задовільно, незадовільно)

 

 

Рецензент __________________________

___________________________________

(інж. кваліф., вч. ступень, звання)

 

 

„_____” _________________20___р.




Переглядів: 293

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
External links | Визначення квантилів»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.