МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Р Е Ц Е Н З І Я_________________________________________________________________________ 1. Актуальність теми, доцільність розробки
________________________________________________________________________ 2. Відповідність роботи завданню по змісту і обсягу
_______________________________________________________________________ 3. Приклади розробок розділів та питань, виконаних на належному науково-теоретичному, організаційному або практичному рівні.
_______________________________________________________________________ 4. Повнота та рівень використання діючих нормативно-технічних документів
_______________________________________________________________________ 5. Повнота та рівень використання науково-технічної літератури
________________________________________________________________________ 6. Якість оформлення пояснювальної записки (включаючи грамотність викладання та графічної частини)
________________________________________________________________________ 7. Недоліки і зауваження по розділах і кресленнях роботи
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
В И С Н О В К И Підготовленість курсанта до самостійної інженерної роботи_____________________ ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Оцінка проекту___________________________________________________________ (відмінно, добре, задовільно, незадовільно)
Рецензент __________________________ ___________________________________ (інж. кваліф., вч. ступень, звання)
„_____” _________________20___р.
|
||||||||
|