МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення квантилів»МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ПРОВЕДЕННЯ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАВДАНЬ З МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ У ПСИХОЛОГІЇ
Методичний посібник для студентів психологічного факультету денної форми навчання спеціальності 6.030102 – психологія, 6.030103 – практична психологія
Черкаси – 2014 УДК ББК МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ В ПСИХОЛОГІЇ: Методичні матеріали навчальної дисципліни /Розробники: доцент кафедри прикладної психології Горобець Т. В., старший викладач кафедри прикладної психології Нечипоренко О. В.; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. – Черкаси: Вид. від. Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 2014. – 88 с.
Розробники: Т. В. Горобець,доцент кафедри прикладної психології; О. В. Нечипоренко,старший викладач кафедри прикладної психології Рецензенти: Д. М. Харченко,доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології ЧНУ ім. Б. Хмельницького. К. А. Бабенко,кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Затверджено на засіданні кафедри прикладної психології Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького (протокол № від 2014 р.)
ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ В ПСИХОЛОГІЇ»
Семінарське заняття № 1 «Таблиці розподілу частот досліджуваної ознаки. Визначення квантилів» План. 1.Актуалізація знань студентів. (підготовка даних до математичної обробки, дані протоколювання, складення зведених таблиць, табулювання даних, індивідуальні протоколи, частотні таблиці, варіаційний ряд, частоти, відносні частоти або частості, полігон розподілу частот, варіаційна крива, гістограма розподілу частот, кумулята, огіва, квартилі, квінтилі, децилі, процентилі). Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:
Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»
Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 10, 9, 10, 14, 9, 6, 12, 11, 3, 3. Завдання №3. Визначення процентилів. h – ширина класу; n – кількість результатів вимірювання; p – той процентиль, який обчислюється і представлений у долях; L – нижня межа першого класу накопичених частот ≥ за величину рn; – частота накопичена до межі L; – частота в тому інтервалі, який містить L.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|