Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 1

Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:

х1
х2

Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»

Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 10, 8, 9, 14, 9, 16, 12, 11, 3, 5.

Завдання №3. Визначення процентилів. Р12

Варіант 2

Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:

х1
х2

Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»

Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 10, 19, 10, 14, 9, 8, 12, 11, 12, 9.

Завдання №3. Визначення процентилів. Р33

Варіант 3

Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:

х1
х2

Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»

Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 5, 9, 10, 4, 9, 6, 12, 11, 13, 7.

Завдання №3. Визначення процентилів. Р88

Варіант 4

Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:

х1
х2

Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»

Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 11, 8, 15, 14, 13, 18, 12, 11, 6, 6.

Завдання №3. Визначення процентилів. Р56

Варіант 5

Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:

х1
х2

Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»

Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 9, 12, 10, 14, 9, 16, 12, 11, 7, 8.

Завдання №3. Визначення процентилів. Р76

Варіант 6

Завдання №1.Порівняти точність двох аналогічних вимірювань, результати яких представлені в таблиці:

х1
х2

Зробити висновок про однорідність вимірювання «х2»

Завдання №2. Побудувати варіаційний ряд, варіаційну криву та гістограму на основі таких результатів: 14, 9, 10, 14, 9, 6, 12, 11, 14, 17.

Завдання №3. Визначення процентилів. Р21

 





Переглядів: 413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення квантилів» | Семінарське заняття № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.