МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 1Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 10, 15, 12, 10, 9, 11 Y: 15, 20, 14, 16, 12 Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках
Варіант 2 Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 15, 11, 12, 17, 8 Y: 12, 20, 17, 19, 10, 15 Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках
Варіант 3 Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 10, 13, 15, 11, 9, 8 Y: 15, 22, 19, 12, 11 Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках
Варіант 4 Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 14, 10, 16, 18, 10 Y: 14, 22, 20, 19, 15, 20 Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках
Варіант 5 Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 12, 14, 13, 12, 10, 15 Y: 19, 20, 18, 22, 15 Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках
Варіант 6 Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 10, 12, 14, 11, 8 Y: 22, 20, 27, 29, 20, 23 Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках
Семінарське заняття № 3 «Критерій Q Розенбаума» План. 1.Актуалізація знань студентів. (Q Розенбаума: призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку критерію Q Розенбаума, розв’язування задач, U- критерій Манна-Уїтні: призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку U- критерію Манна-Уїтні, розв’язування задач).
Q критерій це простий непараметричний критерій, який дозволяє швидко оцінити відмінності між двома вибірками за будь-якою ознакою. Q = S1 + S2. х: 18, 20, 24, 24, 25, 26, 17, 19, 20, 21, 22, 22, 23, 24, 25, 26 y: 16, 18, 12, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 2,1 22, 13, 24
Визначити критичні значення Q для даних n1 і n2 Q > Qкр=˃Н1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|