Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 1

Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 10, 15, 12, 10, 9, 11

Y: 15, 20, 14, 16, 12

Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках

х  
у

Варіант 2

Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 15, 11, 12, 17, 8

Y: 12, 20, 17, 19, 10, 15

Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках

х
у  

Варіант 3

Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 10, 13, 15, 11, 9, 8

Y: 15, 22, 19, 12, 11

Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках

х  
у

Варіант 4

Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 14, 10, 16, 18, 10

Y: 14, 22, 20, 19, 15, 20

Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках

х  
у

Варіант 5

Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 12, 14, 13, 12, 10, 15

Y: 19, 20, 18, 22, 15

Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках

х
у  

Варіант 6

Завдання №1.Перевірити статистичну значимість експериментальних результатів з двома рівнями незалежної змінної: Х: 10, 12, 14, 11, 8

Y: 22, 20, 27, 29, 20, 23

Завдання №2. Оцінити відмінності в розподілі ознаки в двох вибірках

х
у  

 


Семінарське заняття № 3

«Критерій Q Розенбаума»

План.

1.Актуалізація знань студентів.

(Q Розенбаума: призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку критерію Q Розенбаума, розв’язування задач,

U- критерій Манна-Уїтні: призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку U- критерію Манна-Уїтні, розв’язування задач).

 

Q критерій це простий непараметричний критерій, який дозволяє швидко оцінити відмінності між двома вибірками за будь-якою ознакою.

Q = S1 + S2.

х: 18, 20, 24, 24, 25, 26, 17, 19, 20, 21, 22, 22, 23, 24, 25, 26

y: 16, 18, 12, 12, 13, 14, 15, 18, 19, 20, 2,1 22, 13, 24

 

Визначити критичні значення Q для даних n1 і n2

Q > Qкр=˃Н1

 




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 2 | U - критерій Манна-Уїтні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.