Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



G- критерій знаків

Критерій знаків G призначений для встановлення загального напрямку зсуву досліджуваної ознаки.

Кількість спостережень в обох вимірах – не менше 5 і не більше 300.

1. Підрахувати кількість нульових реакцій і виключити їх з розгляду.

У результаті n зменшиться на кількість нульових реакцій.

2. Визначити переважний напрямок змін. Вважати зсуви в переважальному напрямі «типовими».

3. Визначити кількість «нетипових» зрушень. Вважати це число емпіричним значенням G.

4. За Табл. V визначити критичні значення G для даного n.

5. Зіставити Gемп з Gкр. Якщо Gемп менше Gкр або по крайній мірі дорівнює йому, зсув в типову сторону може вважатися достовірним.

 

Варіант 1

1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 8, 6, 4, 5

Х2: 2, 4, 5, 3, 2

Х3: 6, 5, 9, 8, 7

X4:8, 11, 15, 12, 10

2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 16, 11, 13

після 17, 11, 15, 16, 15, 15, 14, 14

Варіант 2

1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 8, 5, 6, 5

Х2: 2, 3, 2, 3, 2

Х3: 6, 6, 9, 8, 7

2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 17, 12, 19

після 13, 15, 16, 16, 15, 15, 16, 16

Варіант 3

1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 5, 6, 4, 5

Х2: 1, 3, 5, 3, 2

Х3: 6, 5, 9, 8, 7

Х4: 9, 7, 8, 9, 10

2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 11, 12, 19, 14, 17, 21, 15,17

після 16, 18, 20, 15, 15, 16, 16, 16

Варіант 4

1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 4, 7, 5, 4, 5

Х2: 2, 3, 4, 3, 4

Х3: 7, 3, 9, 7, 7

Х4: 6, 7, 9, 8, 6

2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 12, 13, 14

після 14, 14, 15, 13, 16, 13, 15, 16

Варіант 5

1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 3, 2, 4, 2, 1

Х2: 3, 4, 5, 3, 2

Х3: 6, 5, 9, 8, 7

Х4: 9, 8, 7, 8, 7,

2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 12, 13, 13

після 19, 21, 20, 15, 15, 13, 14, 15

Варіант 6

1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 8, 6, 4, 5

Х2: 9, 7, 10, 6, 7

Х3: 4, 5, 4, 5, 7

Х4: 2, 3, 4, 3, 2

2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 11, 12, 14

після 11, 13, 11, 15, 14, 13, 15, 12

 





Переглядів: 1204

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 5 | Семінарське заняття № 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.