МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
G- критерій знаківКритерій знаків G призначений для встановлення загального напрямку зсуву досліджуваної ознаки. Кількість спостережень в обох вимірах – не менше 5 і не більше 300. 1. Підрахувати кількість нульових реакцій і виключити їх з розгляду. У результаті n зменшиться на кількість нульових реакцій. 2. Визначити переважний напрямок змін. Вважати зсуви в переважальному напрямі «типовими». 3. Визначити кількість «нетипових» зрушень. Вважати це число емпіричним значенням G. 4. За Табл. V визначити критичні значення G для даного n. 5. Зіставити Gемп з Gкр. Якщо Gемп менше Gкр або по крайній мірі дорівнює йому, зсув в типову сторону може вважатися достовірним.
Варіант 1 1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 8, 6, 4, 5 Х2: 2, 4, 5, 3, 2 Х3: 6, 5, 9, 8, 7 X4:8, 11, 15, 12, 10 2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 16, 11, 13 після 17, 11, 15, 16, 15, 15, 14, 14 Варіант 2 1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 8, 5, 6, 5 Х2: 2, 3, 2, 3, 2 Х3: 6, 6, 9, 8, 7 2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 17, 12, 19 після 13, 15, 16, 16, 15, 15, 16, 16 Варіант 3 1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 5, 6, 4, 5 Х2: 1, 3, 5, 3, 2 Х3: 6, 5, 9, 8, 7 Х4: 9, 7, 8, 9, 10 2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 11, 12, 19, 14, 17, 21, 15,17 після 16, 18, 20, 15, 15, 16, 16, 16 Варіант 4 1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 4, 7, 5, 4, 5 Х2: 2, 3, 4, 3, 4 Х3: 7, 3, 9, 7, 7 Х4: 6, 7, 9, 8, 6 2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 12, 13, 14 після 14, 14, 15, 13, 16, 13, 15, 16 Варіант 5 1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 3, 2, 4, 2, 1 Х2: 3, 4, 5, 3, 2 Х3: 6, 5, 9, 8, 7 Х4: 9, 8, 7, 8, 7, 2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 12, 13, 13 після 19, 21, 20, 15, 15, 13, 14, 15 Варіант 6 1. Критерій тенденцій Джонкіра. Числовий приклад.Х1: 5, 8, 6, 4, 5 Х2: 9, 7, 10, 6, 7 Х3: 4, 5, 4, 5, 7 Х4: 2, 3, 4, 3, 2 2. Критерій знаків. Емпіричні частоти: до 17, 18, 19, 14, 17, 11, 12, 14 після 11, 13, 11, 15, 14, 13, 15, 12
|
||||||||
|