Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 6

«Ткритерій Вілкоксона»

План.

1.Актуалізація знань студентів.

(Т – критерій Вілкоксона:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку Т – критерію Вілкоксона, розв’язування задач).

 

Критерій застосовується для зіставлення показників, виміряних у двох різних умовах на одній і тій же вибірці досліджуваних.

Обчислити різницю між індивідуальними значеннями в другому і першому вимірах («після» – «до»). Визначити, що вважатиметься «типовим» зсувом і сформулювати відповідні гіпотези.

Проранжувати абсолютні величини різниць, нараховуючи меншому значенням менший ранг. Перевірити збіг отриманої суми рангів з розрахунковою.

Сума нетипових рангів дорівнює емпіричному значенню.

T=ƩRr

Де Rrрангові значення зсувів з більш рідкісним знаком.

визначаємо значення Т для відповідного n

Темп < Ткр => Н1!

Критерій χr2 Фрідмана

Критерій χr2 Фрідмана застосовується для співставлення показників, виміряних в трьох або більше умовах на одній і тій же вибірці досліджуваних.

Додати ранги за умовами, в яких здійснювалися виміри. Перевірити збіг загальної суми рангів з розрахунковою сумою.

де с – кількість умов вимірів;

n – кількість досліджуваних;

Визначити емпіричне значення χr2 за формулою:

де с – кількість умов;

n – кількість досліджуваних;

Tі – суми рангів за кожною з умов.

а) при с = 3, n < 9 – за Табл. VII–A;

б) при с = 4, n < 4 – за Табл. VII–Б.

При більшій кількості умов і/або досліджуваних – визначити кількість ступенів свободи ν за формулою: ν = c – 1,

Якщо χr2 дорівнює критичному значенню χ2 або перевищує його відмінності достовірні





Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
G- критерій знаків | Варіант 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.