МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття № 6«Т–критерій Вілкоксона» План. 1.Актуалізація знань студентів. (Т – критерій Вілкоксона:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку Т – критерію Вілкоксона, розв’язування задач).
Критерій застосовується для зіставлення показників, виміряних у двох різних умовах на одній і тій же вибірці досліджуваних. Обчислити різницю між індивідуальними значеннями в другому і першому вимірах («після» – «до»). Визначити, що вважатиметься «типовим» зсувом і сформулювати відповідні гіпотези. Проранжувати абсолютні величини різниць, нараховуючи меншому значенням менший ранг. Перевірити збіг отриманої суми рангів з розрахунковою. Сума нетипових рангів дорівнює емпіричному значенню. T=ƩRr Де Rr – рангові значення зсувів з більш рідкісним знаком. визначаємо значення Т для відповідного n Темп < Ткр => Н1! Критерій χr2 Фрідмана Критерій χr2 Фрідмана застосовується для співставлення показників, виміряних в трьох або більше умовах на одній і тій же вибірці досліджуваних. Додати ранги за умовами, в яких здійснювалися виміри. Перевірити збіг загальної суми рангів з розрахунковою сумою. де с – кількість умов вимірів; n – кількість досліджуваних; Визначити емпіричне значення χr2 за формулою: де с – кількість умов; n – кількість досліджуваних; Tі – суми рангів за кожною з умов. а) при с = 3, n < 9 – за Табл. VII–A; б) при с = 4, n < 4 – за Табл. VII–Б. При більшій кількості умов і/або досліджуваних – визначити кількість ступенів свободи ν за формулою: ν = c – 1, Якщо χr2 дорівнює критичному значенню χ2 або перевищує його відмінності достовірні
|
||||||||
|