Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 7

«L-критерій тенденцій Пейджа»

План.

1.Актуалізація знань студентів.

(L-критерій тенденцій Пейджа:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку L-критерію тенденцій Пейджа, розв’язування задач).

Критерій L Пейджа застосовується для зіставлення показників, виміряних в трьох і більше умовах на одній і тій же вибірці досліджуваних.

Критерій дозволяє виявити тенденції в зміні величин ознаки при переході від умови до умови. Його можна розглядати як продовження тесту Фрідмана, оскільки він не тільки констатує відмінності, але і вказує на напрямок змін.

Додати ранги за умовами, в яких здійснювалися виміри. Перевірити збіг загальної суми рангів з розрахунковою сумою:

де n – кількість досліджуваних;

с – кількість умов вимірювання (вимірів).

Розташувати всі умови в порядку зростання їх рангових сум в таблиці.

Визначити емпіричне значення L за формулою:

L=Ʃ(Tj·j)

де Tj – сума рангів за даною умовою;

j – порядковий номер, приписаний даній умові в упорядкованій послідовності умов.

За Табл.VIII визначити критичні значення L для даної кількості досліджуваних n і даної кількості умов с.

Якщо Lемп дорівнює критичному значенню чи перевищує його, тенденція достовірна.

 

Варіант №1 X1
X2
X3

 

Варіант №2 X1
X2
X3

 

Варіант №3 X1
X2
X3

 

Варіант №4 X1
X2
X3

 

Варіант №5 X1
X2
X3

 

Варіант №6 X1
X2
X3

 





Переглядів: 294

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Семінарське заняття № 8-9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.