Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 8-9

«χ2 критерій Пірсона»

План.

1.Актуалізація знань студентів.

2 критерій Пірсона:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку χ2 критерію Пірсона, розв’язування завдань).

 

Критерій χ2 застосовується в двох цілях;

1) для зіставлення емпіричного розподілу ознаки з теоретичним – рівномірним, нормальним або якимось іншим;

2) для зіставлення двох, трьох або більше емпіричних розподілів однієї і тієї ж ознаки.

Критерій χ2дає відповідь на питання чи з однаковою частотою зустрічаються різні значення ознаки в емпіричному та теоретичному розподілі або в двох та більше емпіричних розподілах.

де feiемпірична частота за і розрядом ознаки;

fTтеоретична частота;

i – порядковий номер розряду;

k – кількість розрядів ознаки.

Для порівняння емпіричного з теоретичним розподілами застосовують:

Де n – кількість спостережень;

k – кількість розрядів ознаки.

df=k–1, де k – це кількість розрядів.

Для порівняння двох емпіричних розподілів застосовують:

df=(k–1)(c–1)

де k– кількість розрядів ознаки (рядків в таблиці емпіричних частот)

с – кількість розподілів для порівняння (стовпчиків в таблиці емпіричних частот)

 


 




Переглядів: 928

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 7 | Варіант 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.