МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття № 12«φ*-кутове перетворення Фішера» План. 1.Актуалізація знань студентів. (φ*-кутове перетворення Фішера:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку φ*-кутового перетворення Фішера, розв’язування завдань).
Критерій Фішера призначений для зіставлення двох вибірок за частотою наявності ефекту, який цікавить дослідника. Критерій Фішера обчислюється за такою формулою: де: φ1 - кут, який відповідає більшій процентній частці; φ2 - кут, який відповідає меншій процентній частці; n1 - кількість спостережень у вибірці 1; n2 - кількість спостережень у вибірці 2. Зіставити отримане значення φ* з критичними значеннями: φ*≤1,64 (р≤0,05) і φ*≤2,31 (р≤0,01). Якщо φ*емп ≥ φ*кр., H0 відхиляється. Варіант № 1 1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 17 осіб задачу розв’язало 11 осіб, у другій групі з 23 осіб задачу розв’язало 9 осіб. Варіант № 2 1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 15 осіб задачу розв’язало 12 осіб, у другій групі з 21 осіб задачу розв’язало 7 осіб. Варіант № 3 1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 19 осіб задачу розв’язало 12 осіб, у другій групі з 25 осіб задачу розв’язало 11 осіб. Варіант № 4 1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 14 осіб задачу розв’язало 9 осіб, у другій групі з 22 осіб задачу розв’язало 10 осіб. Варіант № 5 1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 35 осіб задачу розв’язало 20 осіб, у другій групі з 88 осіб задачу розв’язало 34 особи. Варіант № 6 1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 508 осіб задачу розв’язало 123 особи, у другій групі з 23 осіб задачу розв’язало 9 осіб.
|
||||||||
|