Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 12

«φ*-кутове перетворення Фішера»

План.

1.Актуалізація знань студентів.

(φ*-кутове перетворення Фішера:призначення критерію, опис критерію, обмеження критерію, алгоритм підрахунку φ*-кутового перетворення Фішера, розв’язування завдань).

 

Критерій Фішера призначений для зіставлення двох вибірок за частотою наявності ефекту, який цікавить дослідника.

Критерій Фішера обчислюється за такою формулою:

де: φ1 - кут, який відповідає більшій процентній частці;

φ2 - кут, який відповідає меншій процентній частці;

n1 - кількість спостережень у вибірці 1;

n2 - кількість спостережень у вибірці 2.

Зіставити отримане значення φ* з критичними значеннями:

φ*≤1,64 (р≤0,05) і

φ*≤2,31 (р≤0,01).

Якщо φ*емп ≥ φ*кр., H0 відхиляється.

Варіант № 1

1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 17 осіб задачу розв’язало 11 осіб, у другій групі з 23 осіб задачу розв’язало 9 осіб.

Варіант № 2

1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 15 осіб задачу розв’язало 12 осіб, у другій групі з 21 осіб задачу розв’язало 7 осіб.

Варіант № 3

1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 19 осіб задачу розв’язало 12 осіб, у другій групі з 25 осіб задачу розв’язало 11 осіб.

Варіант № 4

1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 14 осіб задачу розв’язало 9 осіб, у другій групі з 22 осіб задачу розв’язало 10 осіб.

Варіант № 5

1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 35 осіб задачу розв’язало 20 осіб, у другій групі з 88 осіб задачу розв’язало 34 особи.

Варіант № 6

1. За допомогою кутового перетворення Фішера визначити, чи відрізняються дві експериментальні групи за успішністю розв’язку задачі. У першій групі з 508 осіб задачу розв’язало 123 особи, у другій групі з 23 осіб задачу розв’язало 9 осіб.





Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | Семінарське заняття № 13

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.