МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Обмеження критерію Н1. При зіставленні 3-х вибірок допускається, щоб в одній з них n=3, а двох інших n=2. Але при таких чисельних складах вибірок ми зможемо встановити відмінності лише на нижчому рівні значимості (р < 0,05). Для того, щоб виявилося можливим діагностувати відмінності на більш високому рівні значущості (р < 0,01), необхідно, щоб в кожній вибірці було не менше 3 спостережень, або щоб по крайній мірі в одній з них було 4 спостереження, а в двох інших – по 2; при цьому неважливо, в якій саме вибірці скільки досліджуваних, а важливе співвідношення 4:2:2. 2. Критичні значення критерію Н і відповідні їм рівні значущості наведені в Табл. IІІ. Таблиця передбачена тільки для трьох вибірок і {n1, n2, n3}≤5. При більшій кількості вибірок і досліджуваних у кожній вибірці необхідно користуватися Таблицею критичних значень критерію χ2, оскільки критерій Крускала-Уолліса наближається до розподілу χ2 (Носенко І.А., 1981; J. Greene, M. DOlivera, 1982). Кількість ступенів свободи при цьому визначається за формулою: ν=c – 1 де с – кількість вибірок, які зіставляються. 3. При множинному зіставленні вибірок достовірні відмінності між будь-якою конкретною парою (або парами) можуть виявитися стертими.
S–критерій тенденцій Джонкіра
|
|||||||||
|