Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обмеження критерію

1. Нижній поріг: не менше 2-х досліджуваних (n > 2), кожен з яких пройшов не менш 3-х замірів (c ≥ З).

2. При с = 3, n < 9, рівень значимості отриманого емпіричного значення χr2 визначається за Таблицею VII-А; при с = 4, n < 4, рівень значимості отриманого емпіричного значення χr2 визначається за Таблицею VII-Б; при великих кількостях досліджуваних або умов отримані емпіричні значення χr2 зіставляються з критичними значеннями χ2, які визначаються за Таблицею IX. Це пояснюється тим, що χr2 має розподіл, схожий з розподілом χ2. Число ступенів свободи ν визначається за формулою:

ν = c – 1, де с – кількість умов виміру (вимірів).


 

АЛГОРИТМ 10 Підрахунок критерію χr2 Фрідмана 1. Проранжувати індивідуальні значення першого досліджуваного, отримані ним в 1-му, 2-му, 3-му і т. д. вимірах. 2. Виконати те ж саме по відношенню до всіх інших досліджуваних. 3. Додати ранги за умовами, в яких здійснювалися виміри. Перевірити збіг загальної суми рангів з розрахунковою сумою. 4. Визначити емпіричне значення χr2 за формулою: де с – кількість умов; n – кількість досліджуваних; Ti – суми рангів за кожною з умов. 5. Визначити рівні статистичної значущості для χr2емп а) при с = 3, n < 9 – за Табл. VII–A; б) при с = 4, n < 4 – за Табл. VII–Б. 6. При більшій кількості умов і/або досліджуваних – визначити кількість ступенів свободи ν за формулою: ν = c – 1, де с – кількість умов (вимірів). За Табл. IX визначити критичні значення критерію χ2 при даному числі ступенів свободи ν. Якщо χr2 дорівнює критичному значенню χ2 або перевищує його відмінності достовірні.

 




Переглядів: 304

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис критерію | L - критерій тенденцій Пейджа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.